Публикации
-
Както поговорката казва, парите не купуват щастие, особено ако говорим за предприемачеството. Като такъв вие сигурно сте имали шанса да се докоснете до финансов успех, но това има съвсем малка връзка с истинското щастие.
-
Докато "автентичност" изглежда като последната модерна бизнес дума, фирмите, които обгръщат идеята и създават автентичен подход, са в по-изгодна позиция. Създайте предпоставките вие един от тези бизнеси.
-
Всеки един човек може да бъде успешен, независимо от миналото си и вродените му дарби. Единственото, от което се нуждае е мотивация и желание за пълноценен живот.
-
Всеки един интелигентен предприемач, трябва да се увери, че неговите клиенти са максимално задоволени от качеството на услугите и продуктите, които предлага. Поддържане на клиентите си щастливи е ключът към дългосрочен успех.
-
Всеки цвят има различно значение и комуникира със специално послание. Цветовете са в състояние да изобразят различни по вид и посока чувства - щастие, гняв, тъга, доверие и много други.
-
Името е един от фундаментите, които създават различност спрямо конкурентите. То е необходимото условие за изграждане на добавена стойност, но за да бъде печелившо, то трябва да бъде запомнящо се и да отговоря на много други критерии.
-
Съвети, които да помагат за личностното и професионално развитие на всеки един човек, който има намерение да се занимава с бизнес и предприемачество
-
Воденето на "зелен" начин на живот е свързан с опазване на околната среда и етично държание. Много франчайзи се възползват от т.н. "корпоративна социална отговорност", за да гарантират, че техните ежедневни операции няма навредят на природата. Тази бизнес практика съдържа много компоненти за изграждането на положителен имидж на бранда.
-
Причините за неуспех в повето случаи са комплицирани и невинаги е ясно защо определен бизнес се проваля. Некачествено управление, липса на финансиране, или неконкурентноспособност на свободния пазар, са една малка част от основанията заради които бизнесите спират дейността си
-
Невинаги потребителите избират стоките, които се предлагат на по-ниска цена в сравнение с конкурентните. Вижте какви са причините клиентите да пренебрегват цената и да обръщат повече внимание на добавъчната стойност