Франчайзинг съвети

Как да създадете автентичен бизнес?

29/10/2013

Бъдете неподправени!

Бъдете неподправени!

В растящия дигитален свят, който става все по-многостранен и разнолик, клиентите търсят нещо повече. Те не искат просто да закупят даден продукт или услуга - те искат цялостно преживяване.

Но не просто някакво преживяване. Един истинско, прозрачно, честно преживяване от бизнес, който познава своите клиенти и оставя верен на желанията и потребностите им. Бизнес, който е автентичен.

По-долу са споделени четири съвета, които да ви помогнат да станете по автентичен във ръководенето на бизнеса и франчайза си.

Бъдете истински

Знайте кои сте, какво правите и към кого сте се насочили като аудитория. Разберате какво ви вълнува, какви ценности защитавате и каква е целта на вашия бизнес. Направете го отвъд мисълта за реализирането на печалба и чак след това го споделете със света. Бъдете истински, бъдете честни, останете верни на устоите на вашия бизнес и вярвайте в тях. Най-добрият начин да ви виждат като автентичен е наистина да бъдете автентични. Вярвайте в себе си!

Бъдете последователни

Често чуваме това във връзка с външния вид на нашата марка, но е много повече от това. Бъдете последователни с посланията, които създавате, тонът на гласа, който използвате, качеството на своите продукти и услуги, работната етика и професионализъм, както и във всички други области на бизнеса. Това не само ще помогне на бизнеса да изгради подходящ бранд, но ще резонира в съзнанието на клиентите и ще създаде доверие и надеждност.

Подкрепяйте вашите твърдения

Ако правите твърдение – докажете го. Покажете препоръки, мнения или казуси, покажете портфолиото си или давайте демонстрация на продукта си. Направете каквото трябва да бъде направено, за да докажете ползите от вашите продукти или услуги, установете експертен опит и покажете как наистина можете да помогнете на клиентите си. Те именно това търсят. Това ще изгради правдоподобност. Покажете и докажете, че наистина сте тези, за които се представяте. Няма нужда да лъжете и подвеждате клиентите, бъдете честен и надежден специалист, отплащайки се в дългосрочен план.

Бъдете отговорни

Поемете отговорност за действията си! При възникване на проблем с клиент заради ваша грешка, поемете отговорност. Ако сте направили некачествено решение – коригирайте го! Бъдете скромни, бъдете професионалист и се извинете за погрешната си стъпка. Защитете вашата репутация. По този начин, бидейки отворен, честен и отговорен за своите грешки, ще превърнете негативната ситуация в положителна възможност. Не подценявайте тези моменти!

Лъжите и празните обещания не носят печалби!

Лъжите и празните обещания не носят печалби!