Франчайзинг съвети

Пътят към ефективното обслужване на клиенти

25/10/2013

Клиентите ви очакват!

Клиентите ви очакват!

В реалния живот основата на успеха не е свързан с това да работите сами. Вие сте неразделна и важна част от всички операции във вашата компания, разбирайки отраженията от работата си върху цялата верига. Колкото по-близо сте до клиентите, толкова и по-ефективни и добре проучени начини на продажба могат да бъдат използвани.

Необходимо е да общувате успешно с всички други части на компанията ви – от хората, отговарящи за доставките до всички останали колеги и мениджъри. Комуникацията е изключително важна, за да може всяка възложена задача да се изпълнява ефективно, помагайки един на друг, за да се имат винаги предвид търсенията и нуждите на клиентите.

Светогледът на потребителите постоянно се изменя и това е абсолютно нормално. За да можем да сме винаги в крак с новите тенденции и търсения, е важно да се залага на качеството и креативността, добрата вертикална комуникация в цялата верига, скоростта, ентусиазираното ангажиране с клиентите на лично ниво, както и координираната работа в екип.

Първо, не забравяйте фундаментите: отнасяйте се към клиентите с огромна страст, грижа, професионализъм, разбиране и отзивчивост. Вслушвайте се и разберете техните нужди, дайте им реалните ползи от вашите продукти, покажете им с какво точно можете да промените живота им. Всичко това може да се получи чрез внимателно планиране на продукта и предлаганите от вас услуги. Незабравяйте, че всеки един Франчайзополучател има на разположение изключително голям набор от техники, ресурси и съвети, предлагани от Франчайзодателя. Не забравяйте, че не сте сами!

Приложете печелившите подходи! Всички клиенти обожават хора, които:

  • държат на обещанията си
  • са приятелски настроени
  • са реални хора - открити, честни и искрени
  • слушат и разбират техните нужди
  • консултират с тях и ги информират за новости
  • поддържат редовна връзка
  • предлагат честни съвети, които помагат за засилване на продажбите
  • карат клиентите да се чувстват ценени и не им губят времето
  • имат познания за тяхната компания и продукти
  • заинтересовани дали те са щастливи и доволни
  • реагират бързо
  • взимат лична отговорност и ангажираност

 

В днешния пазар всеки един предприемач и бизнесмен, който използва тези техники, ще оцелее и ще просперира просто защото клиентите са нещо повече от консуматори!