Публикации
-
Ето я и трета част на интервюто ни с Цвети, в която ще си поговорим за франчайза на студио за красота и за това какъв трябва да бъде идеалният предприемач, за да поеме по пътя на бизнеса с изкуството върху нокти:
-
Замисляли ли сте се защо предпочитате една книжарница пред друга и какво я отличава? Предлаганите книги? Обслужването, а може би друго? Нека видим 10 от най-предпочитаните книжарници в световен мащаб.
-
Според списание Entrepreneur, за да направите възможно най-добрия избор на кариера имате да помислите върху следните възможности, а именно:
-
Във втората част на интервюто ни, Цвети ще ни разкаже за учебният център, лицензиран да обучава по международни програми.
-
Бизнесменът – човекът, от когото винаги се изисква да движи, създава и да бъде динамичен. Това е човекът, който създава нови контакти, бори се с новите предизвикателства и се учи постоянно да прави нови и нови неща. Всичко това често носи със себе си проблемът със затрупването от задачи и психическо натоварване, за което сме сигурни, че ви е до болка познато.
-
Една от главните роли на Асоциацията на българските франчайзи е да разграничава успешните франчайзинг бизнес модели от неуспешните такива, да помага на бизнесите да стабилизират позициите си на пазара и да се утвърдят като най-добрите.
-
Има с какво да се гордеем. Искаме да ви разкажем за една българска компания, която може да се похвали освен със страхотните си продукти, така и с факта, че вече завладя света.
-
Лошото състояние на икономиката се отразява еднакво неблагоприятно, както на потребителите, които ограничават разходите си до минимум, така и на бизнеса, който трябва да бъде готов за трудностите.
-
В това интервю ще Ви запознаем с една прекрасна и креативна дама, която успява да отговори на всяка модна тенденция в сферата на услугите за красота - Цветина Кирчева – създателка на студио ФИОРЕ.
-
Изобретатели, бизнесмени, артисти, художници, музиканти… Всички трябва да бъдем внимателни с интелектуалната собственост, която сме създали – особено сега, когато всяка информация се разпространява със скоростта на светлината в интернет пространството.