- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
МОДАТА И БИЗНЕСЪТ В ЕДНО
Първоначална такса: | По договаряне |
Месечна такса: | Няма |
Допълнителна инвестиция: | За оборотен капитал и маркетинг |
Срок на договора: | 5 години |
Бранш: | Търговия на дребно, Текстил и конфекция |
Baltika Group е водещ производител на модна конфекция в Балтийския регион със седалище в Талин, Естония.
Компанията е основана през 1928 г., като групата притежава и развива пет модни бранда: Monton, Mosaic, Baltman, Ivo Nikkolo и Bastion.
Визията на Baltika Group е да бъде водещ производител и ритейлър на мода в региона. От 1997 г. фирмата е регистрирана на фондовата борса в Талин, която днес е част от NASDAQ OMX Group.
Служителите на компанията наброяват 1100 души, като собствените магазини са 130 - в държавите Естония, Латвия и Литва.
Магазин от веригата Monton
2018 г. - Baltika Group отбелязва 90 години в модния бизнес
2013 г. - Baltika Group подновява договора за спонсорство с Естонския олимпийски комитет
2008 г. - Пазарът за продукцията на Baltika в Западна Европа се разраства значително след като компанията подписва договор с водеща европейска верига магазини Peek & Cloppenburg.
2007 г. - Monton е спонсор на Латвийския олимпийски комитет.
2005 г. - Monton става главен спонсор на Естонския олимпийски комитет.
1959 г. - Фирмата е преструктурирана и преименувана в Baltika, която се специализира в производството на официално мъжко облекло.
1928 г. - В Талин, Естония, започва производство на дъждобрани под търговската марка Gentleman.
Търговската марка Monton съществува от 2002 г. и се предлага на франчайз от 2013 г.
Магазин от веригата Monton
Благодарение на успешния си бизнес модел, компанията има вече сключени договори за франчайзинг с партньори в Украйна, Русия, Беларус, Испания и Сърбия. След подписването на договор с водещата верига магазини Peek & Cloppenburg през 2008 г., продукцията на Baltika Group се предлага в 39 магазина в 10 европейски страни. През 2016 г. оборотът на групата достигна 47 млн. евро.
Магазин от веригата Monton
Baltika Group предлага франчайзинг и на петте модни бранда, които притежава. Основната експортна и ориентирана към франчайзинг търговска марка обаче е Monton, която всеки моден сезон има богати нови дамски и мъжки колекции, вариращи от висша мода до удобни дрехи за ежедневна употреба. Марката има добре разработени концепции за магазини, които позволяват да бъде предлагана самостоятелно или - чрез Monton AndMore - в комбинация с другите модни брандове на Baltika Group.
Baltika Group търси надеждни франчайз партньори, които се интересуват да въведат нейните марки модни облекла в България. Като франчайзодателят предоставя пълната уникална концепция за магазините, маркетингов пакет, визуален мърчандайзинг (VM) и обучение по сервизни стандарти.
Перфектният профил на бъдещия франчайзополучател на компанията, включва опит в работата с марки модно облекло, финансова стабилност и първокласно местоположение на обекта.
Магазин от веригата Monton
Lookbook Monton (PDF)
Повече информация за франчайзинг системата на Baltika Group можете да намерите тук.
Статии и новини за Monton:
Monton - 15 години стил и свобода в това, което правим и за което мечтаем
Колекцията есен/зима 2017 на Monton разтърсва старомодните възприятия за време и възраст
Monton и Oлимпийският комитет на Естония представиха олимпийската колекция "1918"
За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.
Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.