
-
Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
-
Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
-
Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
Асоциация на франчайзите в България
Изграждане на доверие към франчайз бизнеса в България и споделяне на опит са основните тенденции, очертаващи се пред новосъздадената Асоциация на Франчайзите в България (АФБ), учредена на 26 февруари т.г. Сред участниците в сдружението са водещи компании в страната, които развиват успешен бизнес на принципа франчайз - от представители на пазара за недвижими имоти и консултантски услуги – Адрес, ЕRA, RE/MAX и Форос, през ресторантьорите и вериги за бързо хранене Happy, Subway и Fornetti, до утвърдилата се франчайз верига за дрехи втора употреба Мания и иновативните онлайн мениджмънт и маркетинг консултанти Internetreklama.net. Картината на бизнесите, които франчайзодателите в АФБ рисуват, е доста пъстра, което, взимайки предвид доказания опит и пазарното развитие на участниците, е заявка за компетентността и широкото покритие на новороденото сдружение.
Професионалистите, стоящи зад водещите компании, опериращи на принципа франчайз, споделят с Франчайзинг БГ очакванията си за ролята на Асоциацията, дефинират формулите на успешния франчайз модел и разказват как се развива успешен франчайз бизнес в България на базата на собствения си опит:

Subway - топ франчайз в света

ERA - бизнесът на недвижимите имоти
Относно развитието на франчайзинга на национално ниво, Теодора Димитрова смята, че България, като относително нов пазар, има потенциал за развитие. Тя дава за пример Великобритания със своите над 6000 различни франчайзи, подплатени със сътрудничество между университети, банки и франчайз компании. Димитрова посочва като цел на компанията изграждането на мрежата на ERA България като предпочитаната марка на пазара на нeдвижими имоти в страната.
http://franchiseassociation.bg/
Продължава в Част 2