Публикации

  • Теоретично рекламата включва масовите медии – телевизия, радио, преса, билборд, плакати и реклама в интернет. Въпреки, че обикновено телевизионната реклама консумира големи маркетингови бюджети, тя предлага най-ниската цена за достигане до отделния клиент. Например ако 1 000 000 души видят вашата реклама, за която сте платили 6000 лв. цената за всеки отделен контакт ще бъде само 0,6 ст. Този тип реклама е подходяща за бизнес модел ...

  • Разбира се откриването на новия обект е основният повод за привличането на интереса на местната общественост и преса. Често се пропуска, че PR или връзките с обществеността не се изчерпва само с публикации в медиите (които се наричат публичност и са една важна, но не и единствената негова част). В PR се включват и отношенията ви с всички аудитории – доставчиците, клиентите, партньорите, служителите, журналистите, кварталната общност ...

  • Особено в моменти на икономически трудности всеки бизнес се изкушава да привлече клиенти с намаления в цената. Само че - първо: с това промоциите въобще не се изчерпват и второ: намаленията могат да понижат престижа на вашия бранд и после да ви е много трудно да възстановите предишните цени и елитния си имидж ...

  • Това е начин да се достигне до всеки един от потенциалните ви клиенти. Една от формите на директен маркетинг е телемаркетинга. Ако откривате ресторант бихте могли да създадете или да закупите база данни с всички офиси в радиус от 1 км. и да им се обадите, за да им предложите карти за отстъпка ...

  • Новите франчайзи обикновено са представяни на корпоративния сайт на франчайзодателя. Но това някак си се подразбира от само себе си и не е решаващо за успеха на бизнеса. Като цяло сайтовете се стремят да генерират редовни посещения като публикуват полезни или интересни материали – съвети, новини, рецепти, а също и като предлагат на посетителите игра или друг интерактивен елемент ...

  • Не. Доброто място не е гаранция за вашия успех! Но затова пък лошото място е почти сигурна предпоставка за провала ви.

    Изборът на мястото на вашия търговски обект е със сигурност най-важното решение за вашия бизнес, след избора на самия франчайз разбира се. Наистина има бизнеси, които не изискват задължително поддържането на търговски обект (например ако предлагате ремонт на перални или имате интернет магазин), но в останалите случаи трите най-важни неща за успеха в търговията си остават: Локацията, Локацията и Локацията...

  • 99% от проучващите франчайзите не започват собствен бизнес защото продължават да търсят Идеалния бизнес

    "- Не, аз не искам този бизнес! Та това не е Идеалният бизнес!"
    - Аз знам кой е Идеалният бизнес за теб! За Идеалния бизнес не ти трябва инвестиция – можеш да го започнеш със стотинките от буркана, в който вечер изпразваш джобовете си. За Идеалния бизнес ти не трябва да купуваш стоки. Или в краен случай, ако трябва клиентите ще ти ги плащат авансово. И защото бизнесът ти е Идеален няма да ти трябва оборудване и наемът ти е най-ниският в града. При Идеалния бизнес рискът е малък, а печалбите големи.

  • от Светослав Билярски, FRANCHISING.BG

    Бизнесът се преструктурира. Цели сектори от икономиката са засегнати от влошената икономическа среда и много предприемачи (от строителството, от агенциите за недвижими имоти, от производството и т.н.) искат да се насочат към нов бизнес. Франчайзингът има много предимства пред традиционния начин за започване на нов бизнес...

  • В консултантската практика на FRANCHISING.BG ни се налага често да разясняваме базовите особености на франчайзинг бизнеса. Тук ви представяме най-важната информацията за този модел, който се е доказал като най-успешният и най-перспективен начин за правене на бизнес в световен мащаб.


    Какво представлява франчайзингът?

     
    Франчайзингът е уникална форма на дистрибуция на стоки и услуги, която само в САЩ генерира продажби за над 1,5 трилиона долара годишно. Механизмите на отделните франчайзи са различни, но по принцип когато закупите франчайз вие всъщност получавате от франчайзодателя правото да ползвате неговата търговска марка и успешният му бизнес модел...

  • Милена Михайлова,
    Франчайз мениджър, „ФОРОС – Национална Компания Недвижими Имоти”

    Ако до преди една година вратите пред предприемача бяха широко отворени, то днес не е така. Настоящите икономически условия в голяма степен ограничиха предприемачеството и накараха малките фирми да свиват разходи и да отлагат важни стъпки от развитието си за по-добри времена. Най-голямо влияние върху тези процеси оказва ограниченият достъп до финансови ресурси и влошаващите се макроикономически параметри на българската икономика.