Новини България

Асоциация на франчайзите в България - Част 3

23/04/2013

Mania - най-успешния бизнес с дрехи втора употреба

Mania - най-успешния бизнес с дрехи втора употреба

Друг представител на иновативен за България франчайз е Страхил Страхилов, Мениджър пазарно развитие във франчайз веригата магазини за дрехи втора употреба Мания. През последните няколко години Мания се утвърди като предпочитан и разпознаваем бранд чрез експанзивната си маркетингова стратегия, включваща интересни хрумвания, сред които собствено радио. Подобно на останалите членове,  Страхилов вижда Асоциацията като инструмент за запознаване на обществото с естеството и предимството на франчайз бизнесите, както и за обмяна на успешни практики. Популяризацията на франчайз модела като начин за започване на собствен бизнес в България с доказан успех и минимален риск е другият поглед за дейността на АФБ, който той споделя единодушно с всички останали членове. Белегът на успешния франчайз Страхилов определя кратко и ясно: „Щастливите и доволни франчайзополучатели.”  „През последните години все повече бизнеси започнаха да се преобразуват във франчайз вериги, а от своя страна много предприемачи и инвеститори се преориентират към закупуването на франчайз и присъединяването към утвърдени брандове на пазара”, споделя наблюденията си за сектора Страхилов. Относно развитието на бизнеса през следващите няколко години, посоката е само една – 100% разрастване на броя на обектите с марката Мания. 


Internetreklama.bg - консултантите по онлайн маркетинг

Internetreklama.bg - консултантите по онлайн маркетинг

Безспорно един от най-иновативните съоснователи на Асоциацията на франчайзите в България е Internetreklama.bg. Момчил Милев, Kонсултант продажби и онлайн маркетинг в Internetreklama.bg, разказва, че целта на фирмата в близките 5 години е да се сдобие с представител във всеки областен град и да обхване цялата територията на  България. Според Милев всеки човек, фирма, корпорация, обществена институция, има нужда от онлайн стратегия за популяризирането на своята дейност. Чрез изграждането на национална система Internetreklama.bg има амбицията да направи този тип услуги достъпни за всеки, без оглед на местоположение. „Според третото издание на Интерактив Асосиейшън България (IAB) ръстът на приходите от интернет реклама е над 25% за 2012г. спрямо 2011г. Ние очакваме този тренд да се задържи и за близките години. Стартирахме нашата програма за световна експанзия и се надяваме след 5 години да сме световна система от интернет маркетинг консултанти.”, казва Милев. Според Милев, има редица неща които правят франчайзът на Internetreklama привлекателен и достъпен. На първо място е фактът, че това е единствената франчайз компания в България, предлагаща възможността за стартиране на нов бизнес като интернет маркетинг консултант. „Internetreklama e нишов и ниско бюджетен франчайз, при които не се работи с наличности, не е необходим офис, няма брак, може да се работи от вкъщи. Не е необходим предишен опит, инвестираш единствено в себе си, в знанията и уменията си, може да бъде съчетаван с други бизнеси. Притежаваме уникално разработен търговски процес съдържащ 22-те стъпки за успешна продажба, на който всеки наш франчайз партньор бива обучаван, най-пълния чек лист с 222 точки за излизане на първо място в Google, специално разработени приложения за улеснение на нашите франчайзополучатели и клиенти.`` обяснява Момчил Милев. Каналите за популяризация, които Момчил препоръчва като най-успешни на всички франчайзодатели, са реклама на сайта www.franchising.bg и участие на изложението Franchising Expo. „Сайта и изложението се посещават от хора, интересуващи се от франчайз и стартирането на нов бизнес. Това са местата, на които се осъществява директен контакт, който е най-добрият вариант за стартирането на успешни преговори.”

 

http://franchiseassociation.bg/