- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
С ПОГЛЕД КЪМ БЪДЕЩЕТО
Първоначална такса: | 5000 лева без ДДС |
Месечна такса: | няма |
Допълнителна инвестиция: | 50 - 70 000 лева без ДДС |
Срок на договора: | 7 години |
Бранш: | Търговия |
Историята ни започва преди 23 години от малък гараж в град Варна. Днес MANIA е марка с ясна визия, дългосрочни цели и успешна бизнес стратегия. Името ни е вдъхновено от страстта на човек да търси нещо марково и стилно на добра цена, нещо, което се превръща в истинска MANIA. Мисията ни е MANIA да дава свобода на хората да изразяват себе си и своя стил. Свободата всеки ден да откриват нови находки, да споделят емоции и преживявания.
През годините пазарът на дрехи втора употреба се увеличава тенденциознно, а ние успяваме да запазим лидерските си позиции. Според последните проучвания от 2019 г., 48% от българите между 18-55 г. купуват дрехи втора ръка. От тях 93.3% познават бранда MANIA, а магазините ни се посещават от над 250 000 души месечно. Това, върху което непрестанно работим, е стремеж към усъвършенстване, основан на дълги години опит, наблюдение и анализ на пазара. На база на това се раждат новите ни проекти за възможно най-екосъобразен и подкрепящ каузи бизнес.
Защо да станеш Мания франчайз партньор?
Над 75% от магазини MANIA се управляват от франчайз партньори, което е показателно за бизнеса. Вярваме, че амбицията, позитивното отношение и отдадеността в работата са най-важните фактори за успех. За изграждането на едно успешно партньорство е важно споделянето на една философия, както и желанието за развитие.
Магазини MANIA предлагат всичко необходимо, за да започне всеки кандидат един високовъзвръщаем бизнес. Стартирайки от обучение на екипа, оперативни и търговски съвети, анализ на резултати, маркетинг инструменти, стигайки до мотивационни програми. Работим рамо до рамо с партньорите си дори при определяне и поръчка на първата стока. 90% от партньорите ни вече управляват повече от един обект. В резултат на всичко това вярваме, че сме подходящ и надежден франчайз партньор.
Инвестицията, необходима за откриването на един магазин е между 60 и 80 хиляди лева, със стартовата такса за франчайз от 5000 лева. След което, получателят на права не плаща месечна такса (роялти), а купува стока само от холдинга. Като лоялни партньори ние помагаме и при избор на локация и помещение, както и се грижим за визията и дизайна на магазина спрямо заложените стандарти от MANIA.
Средната възвращаемост на вложените в един магазин средства е от 15 до 18 месеца, а средният месечен оборот в един обект е около 50 хиляди лева. Фирмената статистика показва, че от 150 до 200 души дневно пазаруват от един магазин, като средно покупката е на стойност 10 лева. Нашият професионален екип наблюдава развитието на магазина и се грижи за това партньорите ни да стават по-добри.
Всеки, който се превърне в наш партньор, има възможността да управлява бизнес под бранд, който гледа право в бъдещето. MANIA е единствената верига за second hand дрехи с дигитална лоялна програма, безплатен Wi-Fi за клиентите си и in-store радио и телевизия, което ни превръща в категоричен любимец на клиентите.
Работим неуморно за това MANIA да бъде символ на доверие и прозрачност. Вярваме, че с общи усилия можем да постигнем много повече и за това не спираме да увеличаваме своето семейство от партньори, с които споделяме еднаква визия за бъдещето.
Ако откриваш себе си в нас, просто направи своето запитване през формата по-долу или на нашия сайт maniastores.bg.
Научете повече за франчайза на MANIA и от статиите на Франчайзодателя:
MANIA – стабилен партньор за устойчиво развитие
За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.
Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.