Франчайзинг съвети

Мит и реалност – истината за франчайзинга

09/05/2014

Франчайзинг митовете се разпространяват от всекиго и са навсякъде около нас. В нашата българска действителност, особено когато сте на прав път към собствено откритие или сте в готовност да вземете контрол над финансовото си бъдеще, все ще се намери някой, който бързо да даде невероятен съвет как да не предприемате каквото и да било, за да развиете идеята си. Е, най-лошото е че в повечето случаи въобще не ви разпитват как си представят бъдещия ви бизнес, а негативите се сипят из ведро.

Къде е истината?

Къде е истината?


Мит № 1 – Франчайзите са създадени само за вериги за бързо хранене и продажби на дребно

Първо и преди всичко, има над 3100 различни франчайз концепции на пазара днес. Ако този мит беше истина, щеше да има ненормално огромен брой заведения за бързо хранене във вашия район. В действителност, възможности за франчайзинг могат да бъдат намерени в повече от 90 различни индустрии, включително образование, грижи за домашни любимци, почистване, недвижими имоти, здраве, а дори и IT услуги. Не ви ли звучи, че всъщност сте в състояние да намерите точния за вас бизнес – възможностите наистина са много. Най-лесното, което можете да направите е да посетите нашия каталог с предлагани франчайзи на българския пазар или да посетите FRANCHISING EXPO 2014! В идеалния случай намерете фирма, която отговаря на вашите цели, начин на живот, идеали и бюджет, а не толкова да отговаря на вашия опит. Именно в това се крие огромния плюс на франчайзинга – изпитания и разработен бизнес модел.

Мит № 2 – Франчайзите са твърде скъпи

От Франчайзинг БГ вярваме, че това може да бъде най-често срещаното погрешно схващане. Проучване след проучване показва, че анкетираните за средната цена на франчайзите най-често са много далеч от истината. Разбира се, има франчайзи на българския пазар, които надхвърлят дори инвестиция от 1 милион лева, но те са рядкост. Инвестицията в различните бизнеси е различна и до голяма степен зависи от типа на компанията, големината на обекта, локация и много други фактори. Някои фирми, предлагащи франчайз в България, са доста гъвкъви и предлагат различни пакети според възможностите и интересите на потенциалните франчайзополучатели.

Мит № 3 – Франчайзите успяват заради качеството на техния продукт

Не бързайте толкова, приятели. Не смятате ли, че един хамбургер, приготвен на грил във вашия двор е в пъти по-добър, отколкото минималистичния бургер на Макдоналдс? Това вероятно е така, но Макдоналдс продава много хамбургери всеки ден. Защо е това?  Водещите франчайзи се радват на много добра репутация най-вече заради техните усилия за налагане на бранда. Истинската мярка за успех може да се намери в дълбочината на техните операционни системи и програми. С разработения франчайз, който ще купите, вие ще бъдете обучен най-високо маркетинг ниво, на продажби, на операции и счетоводни системи. Всичко това е специално проектирано, за да сте вие сигурни, че бъдете доходоносни на себе си, а оттам и франчайзодателя, който ще ви помага с всички дейности, които да гарантират вашия успех и този на веригата.

 

Елате на Franchising EXPO 2014 в НДК на 16-17 май и се запознайте с най-добрите възможности за стартиране на собствен бизнес под шапката на познати и развити компании!

Входът е безплатен

Входът е безплатен