Новини България

Проведе се пресконференция по повод Franchising Expo 2014

13/05/2014

На 13 май от 12:00 часа в Пресклуба на БТА се състоя пресконференция по повод изложението за нов бизнес Franchising Expo и съпътстващата го конференция „Нови бизнес идеи”.

Вече пета година изложението помага на предприемачите да започнат собствен бизнес като част от утвърдена българска или интернационална верига. Тазгодишното издание на най-голямата изложение за нов бизнес в България Franchising Expo ще се проведе на 16 и 17 май в зала 3 на НДК, София. Входът е свободен. Над 50 компании ще представят възможности за започване на собствен бизнес, сред които и генералният спонсор Subway.

По време на конференцията Нови бизнес идеи” на 16 май ще бъдат представени водещите тенденции и успешните практики за стартиране на нов бизнес в страната и в чужбина. Посетителите ще могат да получат ценни съвети за стартиране и развитие на бизнеса си от Георги Минчев – собственик и основател на сладкарници „Неделя”; Димитър Селенски, президент на софтуерната компания „Селматик”; Imad Charafeddine, Angha Zaher от Francorp - най-голямата консултантска организация за франчайзинг в света. Диана Райкова от Subway ще сподели как се откриват над 40 000 обекта в целия свят, а Явор Генов от Рефан ще разкаже как се български бизнес може да стъпи на 3 континента. Акредитацията за конференцията е на стойност 100 лв. с ДДС и изисква предварителна регистрация.

Прескоференция, проведена на 13 април в БТА

Прескоференция, проведена на 13 април в БТА

В пресконференцията взеха участие:

  • Резултатите от проучването „Новите идеи на бизнеса” бяха представени от Светослав Билярски, бизнес консултант, Председател на Българската франчайз асоциация и управител на Franchising.bg.
  • Проф. д-р Кристиан Банков, директор на Центъра за семиотични и социологически изследвания към Нов Български Университет, анализира резултатите от изследването.
  • Георги Минчев, пионер на франчайзинга в България, основател и собственик на Сладкарници Неделя, сподели своя опит как е успял да развие бизнеса си в най-популярната марка в негови сектор.
  • Явор Генов, Мениджър маркетинг и реклама в Рефан, разкри предизвикателствата, с които се справила компанията, за да стъпи на 3 континента.

 

Изложението за франчайзи в България

Изложението за франчайзи в България