Новини България

Subway България спечели Първа награда от Forbes

09/12/2011

Subway България спечели награда за „Най-добър стартиращ бизнес” от Forbes България

 

 Subway eat fresh

 

Франчайз веригата Subway грабна две награди по време на церемонията за връчване на на Бизнес наградите на Forbes България 2011, която се състоя вчера в х-л „Шератон” на 8 декември 2011 г. Subway България получи награда за „Най-добър стартиращ бизнес” от Forbes България, компанията получи и награда за второ място в раздела „Качество на продуктите”. 

 

„Изключително съм щастлив, че получихме това признание за нашия усилен труд. В рамките на три години успяхме да превърнем Subway в успешен бизнес в България, който набира все повече съмишленици и клиенти. Успехът на Subway България се дължи на постоянния ни стремеж към по-качествено обслужване, на добрия екип от партньори, които успяхме да привлечем, и на многобройните ни лоялни клиенти. Ние ще продължим да работим усилено, за да предоставяме най-качествените продукти за нашите клиенти и стойност за нашите франчайзо-получатели”,

Иван Тодоров,

Изпълнителен директор на Subway за България и Румъния

 

От стъпването си на българския пазар през 2008 г. до сега, веригата Subway бележи бърз растеж в страната и привлича силен интерес от желаещите да стартират собствен бизнес чрез франчайзинг. Докато през 2008 г. компанията има само 87 запитвания от потенциални инвеститори, през 2009 г. получава 313, а през 2010 – 371. Значителен ръст има и оборотът на веригата, който бележи увеличение от 32% през 2009 г., а през 2010 г. - 54%.

 

И през новата 2012 г., Subway ще продължи да работи по глобалната си стратегия да се наложи като веригата с най-много ресторанти в страните, в които оперира. Плановете на компанията за България са да открие общо 40 ресторанта до края на 2013 година. Освен традиционните места, веригата ще търси възможности за по-нетрадиционни локации за нови ресторанти като бензиностанции, големи магазини, болници, летища. Набират се партньори и в нови градове като Пловдив, Стара Загора, Велико Търново, Благоевград, както и в летните и зимни курорти.

 

Ресторантите на Subway предлагат здравословна и свежа храна. Компанията планира да разшири менюто си, като въведе още нови здравословни предложения за бързо и вкусно хапване. Качеството на продуктите в Subway винаги е приоритет, като компанията се фокусира върху работата с утвърдени доставчици, правилното приготвяне и поднасяне на продуктите и бързото обслужване на клиентите. С разрастването на веригата, контролът върху заведенията ще бъде от първостепенно значение, за да се гарантира еднакво високо качество на храната и обслужването във всички ресторанти.

 

Днес Subway България управлява 21 франчайз ресторанта в страната - 13 в София, 4 във Варна, 2 в Бургас и 2 в Слънчев Бряг. Успоредно с постигането на основните бизнес цели на компанията в България, Иван Тодоров ще полага усилия за развитието на франчайза на Subway и в Румъния, като той и екипът му ще предоставят пълна подкрепа за сегашните си и бъдещи франчайз партньори.

 

 

През 2010 г. в проучването на Zagat за бързи храни SUBWAY бе класирана на първо място от потребителите в категориите „Най-популярна марка”, „Най-добро обслужване” и „Здравословен избор”.