- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
Абонирайте се за нюзлетър
Новини България
Това е първият ресторант по новата магистрала Тракия от Бургас за София и се намира до OMV Белозем, което радва много от клиентите, тъй като ще позволи на хората, които са на път, лесно да поръчат храната си, да й се насладят и всичко това да се случи в рамките на няколко минути без да се налага да излизат от комфорта на своя автомобил. 100 седящи места ще са на разположение на клиентите, които искат да отседнат и опитат от популярните и нови предложения на веригата.
KFC DRIVE THRU концепцията позволява на клиентите без никакви затруднения да бъдат обслужени за най-кратко време и без никакви компромиси. В днешно време хората искат и оценяват удобството на DRIVE THRU, особено родителите с малки деца, както и хората със забързан начин на живот.
KFC поставя акцент върху българското - доставките на пилето идват от гарантирани местни доставчици, за да могат клиентите максимално да се насладят на уникалният KFC вкус. Новият слоган на компанията, “So Good”, дава възможност на KFC по-ефективно да отправя послания и комуникира на различни нива чрез бранда, послания насочени към хората и KFC общността в България.
KFC дебютира с чисто нов ресторант
KFC, водещата франчайзинг верига ресторанти за бързо хранене, обяви дебюта на новия си KFC DRIVE THRU ресторант. Официалният франчайзи на KFC за България, САМЕКС ЕООД, осъществява проекта в сътрудничество с бензиностанции OMV, които търсят общ път за развитие чрез взаимно допълване на предоставяните услуги с чел по-успешно обслужаване на клиентите на двете вериги.
KFC с нов проектен обект
Това е първият ресторант по новата магистрала Тракия от Бургас за София и се намира до OMV Белозем, което радва много от клиентите, тъй като ще позволи на хората, които са на път, лесно да поръчат храната си, да й се насладят и всичко това да се случи в рамките на няколко минути без да се налага да излизат от комфорта на своя автомобил. 100 седящи места ще са на разположение на клиентите, които искат да отседнат и опитат от популярните и нови предложения на веригата.
KFC в сътрудничество с OMV
KFC DRIVE THRU концепцията позволява на клиентите без никакви затруднения да бъдат обслужени за най-кратко време и без никакви компромиси. В днешно време хората искат и оценяват удобството на DRIVE THRU, особено родителите с малки деца, както и хората със забързан начин на живот.
KFC поставя акцент върху българското - доставките на пилето идват от гарантирани местни доставчици, за да могат клиентите максимално да се насладят на уникалният KFC вкус. Новият слоган на компанията, “So Good”, дава възможност на KFC по-ефективно да отправя послания и комуникира на различни нива чрез бранда, послания насочени към хората и KFC общността в България.