Публикации

  • Светослав Билярски

    „Искам бизнесът ми да стане 10 пъти по-голям, но да го развият други хора и не аз да им плащам за това, а те на мен!” – ако това са трите ви желания, Златната рибка на франчайзинга ще ги изпълни.
    Пазарът е гладен! Само за година и половина един от франчайзите за закуски е открил 300 нови обекта, а франчайзодател на недвижими имоти е продал над 20 франчайза, като е получил от всеки от тях първоначална такса до 20 000 евро....

  • Боян Кюркчиев, франчайз мениджър на ИНСЕКТА БЪЛГАРИЯ – компания за ДДД услуги, която развива национална франчайз мрежа.

    Какво е да си франчайз мениджър?

    Предизвикателството за мен е в това, че продавам интелектуален труд...

  • Когато купувате франчайз, но не сте имали свой собствен бизнес, най-вероятно ще трябва да направи труден преход, от това вие да работите за някой, до това да има хора, които работят за вас. Да си шеф е много по-различно от това да си служител...