Публикации
-
Светослав Билярски
„Искам бизнесът ми да стане 10 пъти по-голям, но да го развият други хора и не аз да им плащам за това, а те на мен!” – ако това са трите ви желания, Златната рибка на франчайзинга ще ги изпълни.
Пазарът е гладен! Само за година и половина един от франчайзите за закуски е открил 300 нови обекта, а франчайзодател на недвижими имоти е продал над 20 франчайза, като е получил от всеки от тях първоначална такса до 20 000 евро.... -
Боян Кюркчиев, франчайз мениджър на ИНСЕКТА БЪЛГАРИЯ – компания за ДДД услуги, която развива национална франчайз мрежа.
Какво е да си франчайз мениджър?
Предизвикателството за мен е в това, че продавам интелектуален труд...
-
Когато купувате франчайз, но не сте имали свой собствен бизнес, най-вероятно ще трябва да направи труден преход, от това вие да работите за някой, до това да има хора, които работят за вас. Да си шеф е много по-различно от това да си служител...