Франчайзинг съвети

Как да бъдем по-ефективни ?

06/12/2013

Продуктивност

Продуктивност

 

Ефективните хора управляват всеки един момент, така че да имат повече време за себе си, за да правят нещата, които обичат. По-долу са споменати 7 техники, които ефективните хора използват, за да получат тази свобода.

 

1.Спрете да вършите няколко задачи едновременно

Много хора се заблуждават, мислейки, че са много добри в правенето на няколко дейности едновременно. Но всъщност много малко от тях могат наистина да се съсредоточат върху повече от една или две задачи, особено ако се нуждаят от фокус и дълбочина. Те заблуждават себе си и вярват, че се справят по-добре, но реално качеството на работа пада. Наистина ефективните хора знаят, че целенасочените усилия с малко отвличане на вниманието водят до по-добра продуктивност на работа за по-кратки срокове.

 

2.Делегирайте

Толкова много производителност се губи, когато хората поемат повече задължения, отколкото могат да изпълнят. Не бъдете вдъхновени от изпълнителни директори и лидери, които претоварват своите графици и работят до полунощ. Наистина ефективните хора са изключително добри в делегиране на задачи на други лица, които ще се представят по-добре със задачите. Избирайте задачи, в които наистина сте компетентни и ще можете да свършите работата по най-добрия възможен начин без да губите време.

 

3.Използвайте подходяща комуникация

Лошата комуникация е огромна загуба на време. Изпращане на прибързан имейл може да  предаде лоши инструкции или например едно обидно настроение към колегата може да навреди на целия процес, добавяйки много ненужни часа работа по проекта. На истинските майстори на комуникацията им отнема малко повече време за избор на подходящия канал за кореспонденция и въобще начина на възпроизводство. Използвайте точния език, за да получите желания ефект.

 

4.Структурирайте графика си

Използвайте всички налични инструменти за планиране. Фанатиците на ефективността създават стандартни промени в графика си, така че да могат да постигнат по-дисциплиниран подход, да бъдат готови и максимално добре подготвени за наистина важните събития. Приоритизирайте! Колкото повече можете да контролирате календара, толкова по-лесно е да се направи място за неочакваното.

 

5.Поставете всичко на правилното място

Много време се губи, докато търсите изгубени предмети. Постоянното преследване на  ключове, химикалки и якета може да предизвика разсейване и объркване особено когато трябва да свърши нещо важно. Хората наистина стават ефективни чрез организираността си. Подреждането на нещата около вас ще ви помогне да организирате и мислите си. Може да ви отнеме няколко допълнителни минути за подредба, но вие ще спестите един тон време и раздразнение от необходимостта да търсите това, което е важно в определен момент.

 

6.Не поемайте повече, отколкото можете да свършите

Уморените и изтощени хора със сигурност не се представят добре. Наистина ефективните хора се уверяват, че ще получат почивка и възстановяване, така че да могат да изпълняват задълженията си в своята връхна точка. Намерете начин да почивате и по време на работа. В противен случай работата ще ви се стори ад.

 

7.Планирайте проектите си

Често се губи време и усилия, когато хората не разполагат с ясен път към успеха. Нетърпението е директен враг на ефективността. Наистина ефективните хора знаят, че трябва да отделят време за изследвания и да раздробят проекта в основни стъпки, за да се постигне последователност за успех. С добра комуникация и планиране всеки може да се движи уверено и ефективно за постигане на всички цели в рекордно кратко време.