Статии

YOPS! Frozen yogurt – незабравимо изживяване за сетивата /част 1/

11/05/2017

Днес ще ви представим едно интервю с Петър Бончев и Невена Иванова – основатели на YOPS! Frozen yogurt, за да се запознаете с продукта, който се превърна в любимия десерт на Америка. 

YOPS! frozen yogurt - вкусна рецепта за бизнес успех

YOPS! frozen yogurt - вкусна рецепта за бизнес успех

Замразеният йогурт е създаден през 70-те години на 20-ти век, но става популярен след 1980 г., а в днешни дни вече е спечелил милионите почитатели на замразените десерти. Причината се крие в свежите продукти и несравнимите вкусове на това оригинално изкушение, гарнирано със разнообразни добавки.

Според проучване на Statistic Brain, близо 80% от американските потребители предпочитат замразен йогурт за разхлаждащ десерт.

Браншът на замразените йогурти отбелязва забележителен ръст през последните няколко десетилетия. Това се дължи на засиления потребителски интерес, предизвикан от предлагането на по-здравословната алтернатива на обикновения десерт, съчетана с оригиналните и иновативни продукти.

Бизнес идея, любима на американските предприемачи

Бизнес идея, любима на американските предприемачи

Разкажете ни повече за YOPS! Frozen yogurt. Как се превърна в толкова популярен десерт?

Инспириран от Лондон и с ноу-хау от Испания, YOPS! frozen yogurt e франчайз модел, създаден и развиван с много страст и професионализъм.

YOPS!  Ви предлага лесен за управление бизнес с бързи показатели на възвръщане на инвестицията.

Комбинацията от замразен йогурт на самообслужване, фреш бар с рецепти от цял свят, смути бар и семпло меню от био напитки достига до широк кръг от таргет клиенти с мислене, насочено към здравословното хранене. Заедно с това, запълва една ниша в бързото хранене, която е тренд и с непрекъснат ръст през последните години.

Уникалното при предлагането на YOPS! фроузън йогурт е на първо място лекия вкус, по специална рецепта на бранда.  От друга страна, YOPS! е повече от вкусен и качествен продукт – той е изживяване – да можеш сам да избереш и миксираш толкова различни вкусове, топинги и шоколади. Страхотно е да общуваме с клиенти на всякаква възраст, които се радват като деца, когато приготвят своя йогурт.

Една от най-притегателните сили, която кара клиентите винаги да избират YOPS!, се явява използването единствено на натурални и свежи съставки. Основно златно правило в YOPS! e правилното съхранение и обработване на плодовете, така че нашите клиенти да ги намират свежи и със страхотен вкус. В YOPS! целогодишно се поддържат ягоди, за да предоставяме на потребителите само най-вкусните продукти. А уникалните смутита и фрешове са супер храните, които са любими на българските потребители.

 

Препоръчвате ли замразения йогурт на почитателите на здравословното хранене?

YOPS! e перфектната алтернатива за здравословен десерт – с 0% мазнини и 3 пъти по-малко калории от един стандартен сладолед. Например, за най-верния ни профил клиенти - родители с деца - мотивацията е двойна. За децата са, разбира се, шарените топинги и шоколадите, а родителите избират лекия натурален вкус на YOPS!, само със свежи плодове и здравословен микс от топинги.

 

Тенденция ли са замразените йогурти в световната индустрия за бързо хранене?

Най-вече заради модела на самообслужване, концепцията за frozen yogurt е сред най-бързо развиващите се франчайзи и бизнеси в тази сфера в световен мащаб. Интересен факт е, че дори в моментите на световна икономическа криза преди няколко години, този бизнес отбеляза бърз растеж. Ние отдаваме това на база на опита си, че продукт като този не може да влезе само в една категория – тази на бързото хранене или десертите. Всъщност, тук говорим за по-обширен пазар - на развлеченията като цяло.

 

Как взехте решението да започнете да предлагате франчайз?

Решението за франчайз дойде напълно естествено – интересът и заетостта пред нашия обект съвсем логично доведоха до много запитвания на място за подобни възможности за бизнес.  Оказа се, че YOPS! има всички предпоставки за успешен франчайз  - “събран” бизнес модел с огромен потенциал - сравнително ниски нива на инвестиция, малки локации, лесно контролируеми разходи за храна и бизнес показатели. Да не забравяме и емоцията, която носи всеки ден, създавайки усмивките на клиентите. Тук няма опасни подводни камъни и даваме сигурност с опит и система за успех.

 

Ако искате да разберете какви са бъдещите планове на YOPS! Frozen yogurt и каква е тайната рецепта за успех на франчайза, вижте втора част на интервюто с Невена Иванова в следващия ни материал.