Статии

Вижте кои са най-големите успехи за 2016 г. във fast-food индустрията /част 2/

10/01/2017

Продължаваме с представянето на едни от най-големите успехи на веригите за бързо хранене, които покориха света.

Едни от най-популярните имена на американския и световния пазар предприеха някои ключови промени в бизнеса си и продължават да печелят доверието на клиентите.

Pizza Hut и новата им пица

Франчайз веригите и техните иновации

Франчайз веригите и техните иновации

Предишната година Pizza Hut промотира своя хот-дог с пълнеж от бекон, а през 2016 г. брандът предложи на клиентите си пица с хрупкава кора с апетитен пълнеж от бекон. Той включва моцарела, чедър и пушен бекон и определено се превърна в един от любимите вкусове на почитателите на вкусната пица, а Pizza Hut се утвърди с поредната креативна концепция.

„Jack in the Box“ и  сандвич за закуска и обяд

Новият любим сандвич на всички

Новият любим сандвич на всички

Какво се получава, ако комбинирате закуска и обяд? Според „Jack in the Box“ резултатът е “Brunchfast” – иновационното меню, което бе промотирано през септември от марката. Целта е всеки клиент да има възможност да яде закуска и обяд по всяко време на деня. „Jack in the Box“ е верига за бързо хранене, чиито обекти са отворени 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата и през 2016 г. франчайзът бележи 2 % ръст в продажбите, което според специалистите е резултат от последните иновации в менюто.

Пекарната „Cinnabon“ и канелените ролца

Ключът към успеха е в проучванията на пазара

Ключът към успеха е в проучванията на пазара

На база задълбочени проучвания и анализи на потребителските навици, брандът пусна на пазара своите мини канелени ролца, под формата на хапки. Според проучванията, 34% от потребителите са по-склонни да поръчат десерт, ако е наличен в малка порция.

Според ръководството на компанията малките хапки са най-успешният продукт в последните 20 години за бранда.

Хамбургерът с вкус на бира на  Carl’s Jr. и Hardee’s

Не се колебайте да експериментирате с вкусове

Не се колебайте да експериментирате с вкусове

Новият хамбургер на веригата за бързо хранене включва апетитен сос с вкус на бира, благодарение на сътрудничество с алкохолната компания, която стои зад Budwesier. И това не е първият път, когато веригите за бързо хранене са си партнирали с алкохолна компания. В миналото Jim Beam, Red Hook Brewery и Midnight Moonshine са сред алкохолните брандове, които са реализирали изключителни успехи, благодарение на иновативните идеи в най-популярния бранш.

 

Благодарение на креативните си проекти с партньори и интереса към новите клиентски вкусове, франчайз веригите продължават да реализират най-печелившите бизнес идеи.

Автор:

Десислава Дечева

Десислава Дечева е завършила Бизнес Икономика и се развива в сферата на оптимизацията на различни звена в бизнеса.