Новини свят

6-те най-важни неща за продукта ви?

18/08/2019

Клиентът е водещата сила във всеки бизнес. За да продавате успешно продукта или услугата си, трябва да знаете какво искат потенциалните потребители. В комуникационната си стратегия, още преди продуктът ви да е стигнал до клиента, е нужно да му предоставите необходимата информация, за да може той да си осигурите повече продажби.

Затова има някои задължителни неща, които трябва да кажете на потребителите си, независимо дали лице в лице, във фирмения ви сайт или брошура. Изданието AdHelper.biz посочва именно тези 6 неща, които клиентите наистина искат да знаят за вашия продукт.

Ето и кои са те:

  1. Колко струва?  
    Най-важното в един продукт

    Най-важното в един продукт

Не ви ли е досадно, ако трябва да изгледате цяло 5-минутно промо видео на продукт чак до края, само за да разберете дали можете да си го позволите? Обикновено цената ще е по-висока, отколкото клиентът е готов да плати за този продукт. Понякога това работи, но понякога изнервя потенциалния клиент. Просто му кажете колко струва това, което предлагате.

      2. Защо продуктът ви е по-добър от останалите?

Обяснете защо вашият продукт е по-добър от останалите подобни продукти на пазара, но не бъдете агресивни към конкурентите си. Убедете клиентите си, че това, което предлагате, си заслужава, като посочите своите конкурентни предимства. Уеб сайтовете на компании, които са открити и конкретно описват качествата на своя продукт, получават много повече трафик, защото клиентите им вярват повече. Особено полезен в тези случаи е фирменият блог. Компании, които поддържат активно своя блог са много по-успешни, защото те не просто продават, а предоставят полезен ресурс.

     3. Какви проблеми могат да възникнат при ползването на вашия продукт?

Всички нови високотехнологични продукти се представят като „най-добрите, безпроблемни, лесни за използване“, но само месец по-късно интернет пространството се пълни с отзиви на недоволни потребители, които вече са се срещнали с първия проблем при употребата им. Затова вече всички са скептични към новото. За да се справите с това, обяснете на своите клиенти какви проблеми могат да възникнат и как точно могат да се поправят.

     4. Какво казват други потребители за продукта ви?

Отзивите за вашия продукт от потребители, които вече са го ползвали, са най-важното доказателство за полезността му. Клиентите ще повярват на хора като тях, които са били скептични в началото, но след това са се уверили, че продуктът в действителност е желан и необходим. Важно е обаче отзивите да бъдат специфични, да посочват как точно продуктът е успял да задоволи дадена нужда. Затова вместо да посочите на сайта си мнението „Услугата е чудесна!“, потърсете какво друго казват хората за вас, като например „Продуктът е чудесен, защото пристигна в обещаното време и качество“.

     5. Кои сте вие?


„Историята“ на продукта се превръща във важна част от целия пакет. Кажете на своите клиенти какво ви е вдъхновило да стартирате компанията си и да предоставяте точно този продукт или точно тази услуга. Добрите компании имат ясни и точни идеи и намерения. Разкрийте ги пред своите клиенти! Шминжотър!

     6. Ще застанете ли зад продукта си?

Ще гарантирате ли, че вашият продукт е качествен? За да убедите потребителите, че покупката си заслужава, трябва вие самите да вярвате в това, което правите. Предложете 30-дневен пробен период, опция за връщане на продукта, гаранционен срок. Покажете на клиентите си, че не рискуват, ако изберат точно това, което предлагате.

Имате ли нужда от помощ?

За да успеете да отговорите на всички тези въпроси, е необходимо да изберете подходящия бизнес, който да ръководите. Франчайзингът предоставя възможността да стартирате собствен бизнес с вече доказано име и история, които ще ви помогнат да убедите клиентите си да закупят точно вашия продукт. Решението относно вида на франчайза, който да изберете обаче може да се окаже едно от най-важните в живота ви, особено ако включва голяма инвестиция. Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес. Свържете се с нас на имейл  contact@franchising.bg или на тел. +359 888 001 329.