- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
РАЙ ЗА ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ
Първоначална такса: | 1000 лева |
Месечни такси: | 1,5% от оборота |
Допълнителна инвестиция: | 40 000 лева за обект около 50 кв.м. |
Срок на договора: | 4 години |
Бранш: | Домашни любимци |
Зоомагазин Тропикал започва своята история през 2003 година като семейна фирма в град София. В началото фирмата започва своята дейност с търговия на едро с продукти за домашни любимци. А през 2009 г. отваря първия си зоомагазин Тропикал. Всяка следваща година отваря по още един магазин в различни квартали на столицата. Компанията разполага със собствена складова база и асортимент от над 2000 артикула, които ще са на разположение на франчайзополучателите. Тропикал разполага с ветеринарна клиника за лечение и престой на дребни животни.
Сред основните предимства на зоомагазини Тропикал са различната визия на обектите и професионалното отношение към клиента. Компанията е официален представител на няколко европейски производители на продукти за домашни любимци. Включително и ексклузивни права за предлагане на българския пазар на продуктите на Агрос Трейдинг - Австрия и на V.B.B SRL – Италия. Един от най-продаваните продукти на австрийската фирма е 100% биоразградимата постелка за котешка тоалетна Green Cat. За обектите на територията на София-град се предлагат и специални отстъпки за ползване във ветеринарната клиника от техни клиенти.
Всеки франчайзополучател ще има осигурен готов дизайн на табела за магазина, готова визия на интериор, софтуер за управление на продажбите и складовата база. Осигуряваме още ежемесечни консултации при поискване, както и промоционални цени за внасяните от нас продукти. Маркетинговата подкрепа включва рекламни материали и медийна реклама минимум два пъти в годината. За франчайзополучателя, Тропикал ще предостави web страница на обекта и връзка с web страницата на франчайзодателя.
За франчайзополучателите има осигурено обучение в магазин на франчайзодателя - 2 дни и на място при франчайзополучателя - 1 ден. През това време ще се обучите за вида и спецификата на различните домашни любимци, запознаване с тенденциите в бранша, обучение за естеството на предлаганите стоки и за работа с търговския софтуер.
Браншът на търговия с храни и аксесоари за домашни любимци е развиващ се, така че може да се гарантира растеж на клиентите и оборота. Изключително добре подбран асортимент от стоки с високо качество и конкурентни цени са допълнителна гаранция за вашия успех. Реалистичният срок за възвръщане на инвестицията на франчайзополучателите е 12 – 18 месеца, а средномесечен оборот за обект от 50 кв.м. варира от 10 000 до 13 000 лева. Франчайзопулчателите ползват правото на ексклузивитет на територия с население до 25 000 души.
Перфектният франчайзополучател е амбициозен и с желание да изгради собствен малък бизнес, разбирайки предимствата от това да си спести времето за "проби - грешки". Присъединете се към изпитано печелившия бизнес на магазини Тропикал!