
-
Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
-
Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
-
Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?

БИЗНЕС ПОД ПАРА
Първоначална такса: | Няма |
Годишна такса: | Няма |
Допълнителна инвестиция: |
от 3500 лв. за мобилна количка до 8000 лв. за киоск |
Срок на договора: | 1 година |
Бранш: | Храна и напитки |
Френската компания Bonduelle има работещи франчайз обекти в България от началото на 2012 г.
Фирмата, основана в далечната 1853 г. от Луи Бондюел , е световен лидер в производството на консервирани и замразени зеленчуци, а отскоро и на пресни салати. Най-продаваният и разпознаваем продукт в световен мащаб под марката Bonduelle е царевицата.
Бизнесът в страната е в три основни направления – мобилни колички за работа на открито, киоски в закрити търговски центрове и молове, целогодишни будки за работа на открито. При сключване на договор всеки франчайзополучател получава подробен архитектурен и технически чертеж в зависимост от типа обект, който ще оперира.
Киоск от франчайз веригата на Bonduelle за бизнес със сладка царевица на пара
Бизнесът с царевица на пара е лесен и подходящ за всеки, който има желание да развива своя собствена дейност. Необходимо е франчайзополучателят единствено да има много добър усет за първоначалния избор на локация, като Bonduelle съдейства и за това.
Осигурено е обучение на персонала, а при необходимост, фирмата помага при изготвяне на необходимата документация за Агенцията по храните.
Всеки франчайзополучател получава и солидна рекламна подкрепа за стимулиране на продажбите. Наред с рекламните активности в медиите, в рамките на годината фирмата предлага календар с 4 промоционални кампании с продължителност от по 3 месеца. Всеки клиент, закупил определен брой чашки царевица (от 2 до 5 бр. максимум), получава предметен подарък, скреч карта или събира точки (за всяко тримесечие промоцията е различна). Тези подаръци, както и рекламните материали за обявяване на акцията, не се заплащат от франчайзополучателя, а се осигуряват от Bonduelle в адекватни за дейността количества.
Годишна такса няма, единственото условие е франчайзополучателят да използва замразена царевица с марка Bonduelle. Бизнесът е много рентабилен и в зависимост от избраната форма можете да си възвърнете цялата инвестиция за срок от 2 до 6 месеца.
Количка за сладка царвевица на пара на франчайз веригата Bonduelle
Бизнесът с царевица на пара има силно възходящ тренд в последните години, а марката Bonduelle e много добре позната и утвърдена на пазара и именно тази разпознаваемост е най-силното предимство пред всички останали търговци на царевица.
За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.
Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.