
-
Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
-
Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
-
Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?

ЖИВАТА БИРА И ГАРАНТИРАНИЯТ УСПЕХ
.
AleHouse е бирария предлагаща основно жива бира с бирен кран за самообслужване на всяка маса, със сцена за музика на живо, разнообразно меню от над 30 вида уиски и всякакъв друг вид напитки, кулинарни специалитети и интересни десерти, както и всичко останало необходимо за едно весело изкарване.
Всичко започва с любовта към живата бира и девиза For beer lovers, By beer lovers.
Може би не пиете бира и не сте запознати с факта, че в живата бира се съдържат всички витамини от групата В, незаменими аминокиселини, минерали и над 1500 микроелементи. Живата бира подобрява състоянието на кожата, косата и ноктите. Набавя ценни за организма биоактивни вещества. Помага при дейности причиняващи умствена и физическа умора, стимулира имунната система, подобрява тонуса и продължителността на живота.
На челните места по брой бирарии в Европа са Германия, с над 1300, Англия с над 650, Италия с над 250 и т.н. в България има 11, въпреки, че в същото време сме в десетката по консумация на глава от населението. В „бираджийските” държави във всяко по-голямо населено място си имат пивоварна и се произвежда и консумира местната бира, която всъщност е жива, тя е и с най-голям дял в продажбите по сравнение с бутилираните бири.
И така въз основа на всичко казано до тук става ясно, че живата бира има огромен потенциал и представлява все още незаета ниша в България, затова е и част от гръбнака на концепцията AleHouse. Всички заведения предлагащи жива бира се радват на добра популярност и имат редовна клиентела от почитатели на кехлибарената напитка. AleHouse със системата за наливане на бира от клиентите на всяка маса е „черешката на тортата” при бирариите в България. Това може да се види и от реализираните количества.
Както е отбелязано и в логото на AleHouse, сцената и живата музика са задължителни. Когато някой е просто гладен посещава ресторант за бързо хранене, но когато търси специално изживяване посещава AleHouse. В същото време заведението е доста удобно за кратка среща по обяд или след работно време, на по бира пред големите плазми по които се въртят спортни канали.
AleHouse е една различна бизнес концепция, която има място във всеки по-голям град у нас, както и в цяла Европа. Успехът на първите две бирарии в София и Пловдив дава увереност на екипа на AleHouse за перспективите пред този бизнес модел и полага основите на франчайз системата.
За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.
Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.