Статии

Топ 10 световни франчайзи за 2016 г. /част 3/

24/01/2017

Разберете повече за франчайз веригите, които белязаха най-голям ръст за изминалата година.

4. UPS

UPS - иновации и традиции

UPS - иновации и традиции

Година на основаване: 1980 г. под името „Mailboxes”

Брой обект в световен мащаб: 4 943

Брой обекти в САЩ: 4 590

Разходи за отваряне на един магазин: 159,2 хил. долара – 434,5 хил. долара

През последните три години една от най-популярните компании се в увеличила с 167 нови франчайза на територията на САЩ и Канада. Всичко това – въпреки огромното влияние на дигиталната комуникация.

Известната компания продължава да набляга на развитието на традиционните корабни доставки успоредно с навлизащите иновации.

Част от новостите в политиката включват 3-D принтери в 62 локации и позиционирането на обекти на UPS в различни големи магазини и хотели.

 

5. Jimmy John’s

Сандвичите като акцент в концепцията

Сандвичите като акцент в концепцията

Година на основаване: 1983 г.  

Брой обекти в САЩ: 2 600

Разходи за отваряне на един магазин: 325,5 хил. долара – 555 хил. долара

Джими Джон Лиутъд отваря първия си обект за сандвичи на 19-годишна възраст и печели веднага лоялността на клиентите, с помощта на страхотното обслужване и перфектния вкус на продуктите.

По отношение на франчайзинга, веригата сандвичи залага на непрестанна подкрепа и решаване на всеки възникнал проблем възможно най-бързо. Простите детайли и фиксираното меню на Jimmy John’s всъщност са ключът към франчайз успеха и продължаващия растеж на компанията.

 

6. Dairy Queen

Американско изкушение за печеливш франчайз

Американско изкушение за печеливш франчайз

Година на основаване: 1940 г.  

Брой обект в световен мащаб: 6 700

Брой обекти в САЩ: 4 460

Разходи за отваряне на един магазин: 361,5 хил. долара – 1,8 млн. долара

За всяка от предишните две години, световно известният бранд е отворил нови 150 международни франчайз обекта.

Международен успех за сладките изкушения DQ

Международен успех за сладките изкушения DQ

Невижданият успех на DQ във франчайзинга се дължи главно на концентрираната подкрепа при международните пазари. А, според франчайзополучателите, отличаващите продукти на марката, като сладолед “Blizzard” са печеливша тактика в конкурентната среда.

 

7. Ace Hardware

93 години бизнес успех

93 години бизнес успех

Година на основаване: 1924 г.  

Брой обект в световен мащаб: 4 900

Брой обекти в САЩ: 4 335

Разходи за отваряне на един магазин: 272,5 хил. долара – 1,6 млн. долара

Според изпълнителният директор на бранда, продуктите на компанията са по-скоро за опазване на дома, отколкото за ремонти. И явно продължават да бъдат достатъчно конкурентни на пазара, имайки предвид 93-годишната история на марката.

2016 г. е четвъртата поред година, която отбелязва завиден ръст на продажбите на компанията, а брандът продължава да насърчава креативността и пълната свобода на франчайзополучателите си. успоредно с това фокусът попада и върху инвестирането в различни иновативни технологии, в това число и в онлайн продажбите.

 

8. Wingstop

Ресторантите за пилешки крилца са с 16% ръст през 2016 г.

Ресторантите за пилешки крилца са с 16% ръст през 2016 г.

Година на основаване: 1994 г.  

Брой обект в световен мащаб: 949

Брой обекти в САЩ: 67

Разходи за отваряне на един магазин: 238,4 хил. долара – 922,9 хил. долара

Марката Wingstop за първи път попада в топ 10 на успешните франчайзи за годината, като отбелязва 16% ръст за 2016 г. и отворени 145 нови обекта.

Базираната в Тексас, веригата ресторанти за пилешки крилца, вече разширява експанзията си в Латинска Америка и се фокусира върху опростената концепция на бранда. Разбира се, иновациите не остават настрана – компанията развива силно присъствие в социалните мрежи, като дори дава уникалната възможност на клиентите си да поръчват храна през Twitter и Facebook. В момента онлайн поръчките представляват цели 19% от продажбите, което е с четири пъти повече от 2012 г.

 

9. Sport Clips

Една печеливша бизнес идея жъне успехи и през 2016 г.

Една печеливша бизнес идея жъне успехи и през 2016 г.

Година на основаване: 1993 г.  

Брой обекти в САЩ: 1625

Разходи за отваряне на един магазин: 183,3 хил. долара – 351,5 хил. долара

 

С франчайз обекти в цели 50 щата, салоните за мъжко подстригване Sport Clips предоставят страхотната възможност за перфектно обслужване и бързи и професионални услуги в комфортна спортна атмосфера. И разбира се, най-хубавото е че не е нужно запазване на час.

Брандът бележи завиден ръст в продажбите и насърчава стилистите, предлагайки им гъвкава политика и много обучения.

 

10. RE/MAX

Недвижимите имоти №1

Недвижимите имоти №1

Година на основаване: 1973 г.  

Брой обект в световен мащаб: 7 275

Брой обекти в САЩ: 3 654

Разходи за отваряне на един магазин: 37,5 хил. долара – 224 хил. долара

Близо 64% от растежа през 2016 г. на компанията, идва от международните обекти. RE/MAX си остават еталон за успешен бизнес в недвижимите имоти и през изминалата година.

Франчайзополучателите продължават да търсят само големите имена в бранша, затова и RE/MAX заема първото място в недвижимото имущество, осигурявайки нужната подкрепа и обучения за развиването на успешен бизнес.

 

Ако и вие търсите подходящата възможност за успешен франчайз бизнес, то нашите консултанти ще ви предложат изчерпателна информация и съвети относно всеки детайл на франчайзинга.

Автор:

Десислава Дечева

Десислава Дечева е завършила Бизнес Икономика и се развива в сферата на оптимизацията на различни звена в бизнеса.