Публикации

  • В началото на 2019 година търговският директор на MANIA Цветелина Томова обяви в официално изявление пред журналисти, че компанията си поставя за цел да отваря минимум 5 нови магазина всяка година. Няколко месеца преди края на календарната годината целта вече е изпълнена!

  • Балканският институт за устойчиво развитие (БИУР) представи Бяла книга с примери за добри практики в сътрудничеството с бизнеса и общините. Един от участниците на конференцията и пример за добра практика в устойчивото развитие бе и Софийска баница ООД. Добрите практики, прилагани от дружеството, бяха също така публикувани в самата Бяла книга.

  • Весела Гуджукова – живее в град Поморие, завършила е магистратура в СА Свищов. От 25 години работи в банковата сфера. В момента е ръководител на Счетоводна кантора в град Поморие. С цел увеличаване на продажбите си решава да разшири дейността с предлагане на превод и легализация на документи.

  • Проектът на Хелен Дорон Слатина “Тайната на книгата” спечели първо място в глобалната ни кампания Readers are Leaders. Те дариха наградата от 5 000 евро на УНИЦЕФ България, като по този начин подкрепят кампанията за ранно детско развитие под мотото “Грижа, любов, игра за всяко дете”.

  • В края на май приключи първата част от кампанията Readers are Leaders, в която с помощта на деца и родители успяхме да съберем над 400 книги, които обогатиха училищната библиотека на ОУ „Св.Св. Кирил и Методи“, с. Ясеновец.

  • 1-и юни с „Хелен Дорон“! Отбележете най-детският празник, обичан и от малки, и от пораснали деца заедно с нас!

  • Канген вода наричаме вода, произвеждана по специална формула, чиято цел е повишаване нейното качество и полезност за човешкото здраве. Можем да кажем за Канген вода, че е алкална и антиоксидантна питейна вода, пречистена и богата на минерали. Закупувайки машина Enagic®, ще имате възможност да произвеждате тази вода в собствения си дом.

  • Преводаческа агенция Нов Век е на пазара от 18 години. В последните 8 години имаме изградена мрежа от фрайнчайз офиси в цяла България, които работят успешно. Към момента офисите ни са 22 и се увеличават постоянно.

  • Станете част от нашата приказка! „Хелен Дорон България“ стартира национална кампания, с цел повишаване ангажираността на децата и младите хора към четенето и грамотността. 

  • Да започнеш бизнес, когато икономиката е в лошо състояние или политическата ситуация е нестабилна, не изглежда като смислено бизнес решение. Не се впускат в неизвестното, надявайки се бизнесът им да успее въпреки неблагоприятната среда.