Публикации

  • Услугите на тайни клиенти са едни от най-успешните средства за подобряване на качеството на обслужване на клиентите, а от там и за повишаване на продажбите на конкретната фирма-поръчител. 

  • Да започнеш бизнес, когато икономиката е в лошо състояние или политическата ситуация е нестабилна, не изглежда като смислено бизнес решение. Не се впускат в неизвестното, надявайки се бизнесът им да успее въпреки неблагоприятната среда.

  • Преводаческите агенции се превръщат в една от най-добрите и печеливши бизнес идеи. Защо един находчив предприемач би се заинтересувал от франчайзинг в тази област? 

  • Многоезичието винаги е било важен фактор в семейството на Роси Милкова  - франчайзер и учител в „Хелен Дорон”. След 10 години в САЩ, където работи с деца, Роси се връща в България с намерението да отвори собствена детска градина. 

  • Няма нищо по-важно за нас от вас, нашите клиенти. Ние сме мотивирани, амбициозни, опитни и добри  професионалисти и искаме единствено да ни се доверите! 

  • На 13.11.2017 на борда на Victoria - круизен кораб на компанията Tallink, Monton и Олимпийският комитет на Естония представиха най-новата колекция олимпийски облекла, посветена на 100-ия юбилей на Естония. Колекцията на Monton за зимните олимпийски игри в Пхьончхан, Южна Корея, е наречена “1918" и веднага излиза в продажба на дребно, като ще се предлага в ограничени количества.

  • Аз съм Ани Върбанова и съм учител в Хелен Дорон. В един момент много ми омръзна да работя в офис за мъже в костюми и започнах да търся предизвикателство, нещо, в което да използвам страстта си – английският език. Така през 2012 година преминах обучение и станах учител в ”Хелен Дорон”. Все още се чувствам страхотно и съм доволна, че направих своя избор да се присъединя към семейството на ”Хелен Дорон”!

  • Купуването на образователен франчайз много прилича на женитба – трябва да разберете много неща за партньора си, преди да кажете „да”. Все пак става дума за дългострочен ангажимент и доста голяма инвестиция, така че си струва да научите колкото може повече за потенциалния франчайз партньор, към който сте се насочили, преди да се подпишете над пунктираните линии.

  • Есенната колекция на най-успешния естонски моден бранд Monton e изградена върху идеята, че течението на времето и възрастта на човека са въпрос на начин на мислене. Monton желае да бъде протагонист на себеизразяването. За успее в това си начинание, новата колекция на Monton е породена от диалога на две противоположни начала, едното от които представлява новото и неочакваното, докато другото носи установеното и доказалото се.

  • Eurostore със сигурност е работещ и успешен бизнес, въпреки че идеята за магазините се заражда едва през 2016 година. С трите открити и разработени франчайз обекта в страната за 2017 година, Eurostore продължава да търси нови хоризонти за разширяване.