Публикации

  • Казвам се Явор Геровски и отворих първия франчайз пункт за химическо чистене Mr Jeff в България. По професия съм инжинер, но предприемаческите ми желания ме поведоха в съвсем друга посока в живота. Няколко години имах туроператорска фирма, но ковид пандемията ме остави без работа. След известно време на почивка започнах да търся следващото предизвикателство, на което да се отдам.

  • На 2-ри април, София ще бъде домакин на Online Advertising Conference. Събитието обхваща три направления: SEO, PPC и eCommerce.

  • В непрекъснато променящия се бизнес климат предприемачите лесно могат да се претоварят от информация, тенденции или нови технологии. От жизненоважно значение е обаче да останете фокусирани върху целите на своя бизнес. Дори и с твърда и ясна бизнес стратегия, всеки предприемач трябва да направи тези шест неща, за да открие пътя към успеха.

  • В началото на 2019 година търговският директор на MANIA Цветелина Томова обяви в официално изявление пред журналисти, че компанията си поставя за цел да отваря минимум 5 нови магазина всяка година. Няколко месеца преди края на календарната годината целта вече е изпълнена!

  • Някой от най-известните милиардери, част от който собственици на известни франчайзи нямат потребност да демонстрират богатството си и това си личи по техния начин на живот.

  • Семейните бизнеси допринасят за 30 на сто от общия БВП на Великобритания. Ясно е, че има нещо в устройството на семейството, което създава благоприятни условия за развитие на бизнес. Вижте какви са предпоставките все повече семейства да избират франчайзинг модела и защо той е успешен.

  • Клиентът е водещата сила във всеки бизнес. За да продавате успешно продукта или услугата си, трябва да знаете какво искат потенциалните потребители. В комуникационната си стратегия, още преди продуктът ви да е стигнал до клиента, е нужно да му предоставите необходимата информация, за да може той да си осигурите повече продажби.

  • Балканският институт за устойчиво развитие (БИУР) представи Бяла книга с примери за добри практики в сътрудничеството с бизнеса и общините. Един от участниците на конференцията и пример за добра практика в устойчивото развитие бе и Софийска баница ООД. Добрите практики, прилагани от дружеството, бяха също така публикувани в самата Бяла книга.

  • Весела Гуджукова – живее в град Поморие, завършила е магистратура в СА Свищов. От 25 години работи в банковата сфера. В момента е ръководител на Счетоводна кантора в град Поморие. С цел увеличаване на продажбите си решава да разшири дейността с предлагане на превод и легализация на документи.