Публикации

  • На 2-ри април, София ще бъде домакин на Online Advertising Conference. Събитието обхваща три направления: SEO, PPC и eCommerce.

  • В непрекъснато променящия се бизнес климат предприемачите лесно могат да се претоварят от информация, тенденции или нови технологии. От жизненоважно значение е обаче да останете фокусирани върху целите на своя бизнес. Дори и с твърда и ясна бизнес стратегия, всеки предприемач трябва да направи тези шест неща, за да открие пътя към успеха.

  • В началото на 2019 година търговският директор на MANIA Цветелина Томова обяви в официално изявление пред журналисти, че компанията си поставя за цел да отваря минимум 5 нови магазина всяка година. Няколко месеца преди края на календарната годината целта вече е изпълнена!

  • Някой от най-известните милиардери, част от който собственици на известни франчайзи нямат потребност да демонстрират богатството си и това си личи по техния начин на живот.

  • Семейните бизнеси допринасят за 30 на сто от общия БВП на Великобритания. Ясно е, че има нещо в устройството на семейството, което създава благоприятни условия за развитие на бизнес. Вижте какви са предпоставките все повече семейства да избират франчайзинг модела и защо той е успешен.

  • Клиентът е водещата сила във всеки бизнес. За да продавате успешно продукта или услугата си, трябва да знаете какво искат потенциалните потребители. В комуникационната си стратегия, още преди продуктът ви да е стигнал до клиента, е нужно да му предоставите необходимата информация, за да може той да си осигурите повече продажби.

  • Балканският институт за устойчиво развитие (БИУР) представи Бяла книга с примери за добри практики в сътрудничеството с бизнеса и общините. Един от участниците на конференцията и пример за добра практика в устойчивото развитие бе и Софийска баница ООД. Добрите практики, прилагани от дружеството, бяха също така публикувани в самата Бяла книга.

  • Таня Кършакова е франчазьор партньор в гр. Казанлък. Тя е един от най-добрите търговци в целият град, като за нея няма невъзможни и непостижими таргети. Таня споделя, че е избрала франчайза на Lafka, защото получава уникалната възможност да развива собствен бизнес.

  • Те са позитивни жени, които с огромно желание се грижат за обекта си.Изпълнителни и стриктни в работата си, както и в постигането на резултати.Двете се допълват идеално, работят с доверие и откритост помежду си.

  • Таня Петкова и Олимпия Петрова са дългогодишни партньори на Lafka, които споделят възможността да развиват собствен бизнес с нисък стартов капитал и стремеж към по-високи доходи. Научете повече за тях в статията.