- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
ФИОРЕ: „Една компания е толкова голяма, колкото са големи служителите й“
Fiore Beauty Studio
Ето я и трета част на интервюто ни с Цвети, в която ще си поговорим за франчайза на студио за красота и за това какъв трябва да бъде идеалният предприемач, за да поеме по пътя на бизнеса с изкуството върху нокти:
- Защо потенциалните франчайзополучатели избират вас пред другите фирми в бранша?
Мисля,че към момента сме от малкото, предлагащи франчайз в областта на маникюра. Работим в сферата на красотата, фокусирани сме в грижата за ноктите и техния безупречен вид.
Предлагаме и фризьорски услуги, за да могат клиентите да получават комплексна услуга. Чрез нашия франчайз предлагаме на нашите бъдещи франчайзополучатели професионално обучение по маникюр, педикюр и ноктопластика, както и консултации по организиране и стартиране на дейността на студио за красота.
- Кой е най-големият проблем, с който сте се сблъсквали в работата си? Коя своя грешка не бихте повторили?
Най-значителните проблеми, с които съм се сблъсквала са свързани с назначаването на неподходящи служители.
- Какво е най-голямото предизвикателство пред франчайз мениджъра?
„Една компания е толкова голяма, колкото са големи служителите й. Те са нейното лице и нейната енергия.“ Така, че подборът на подходящи служители е може би най-голямото предизвикателство и най-важното условие за успеха на един бизнес.
- Какъв е профилът на потенциалните франчайзополучатели?
Кандидатът за франчайзополучател на първо място трябва да е предприемач, да е готов да се учи, да е комуникативна и творческа личност, тъй като работим с клиенти в сферата на красотата.
- Кое е най-важното качество, което трябва да има един франчайзополучател, за да развие успешен бизнес?
Най важното качество за един франчайзополучател е самодисциплината, защото франчайзингът изисква да се следва добре структуриран бизнес модел,както и амбицията, която ще го окрилява в начинанието и ще мотивира служителите му.
- Каква е най-голямата заблуда или неразбиране, с което се сблъсквате в работата си?
Като цяло нивото на услугите в нашия бранш не е много високо. Това идва от
заблудата, че това, което правим е елементарно и всеки би могъл да го работи (дори без професионално обучение).
С голям фокус върху клиентите си и с помощта на съвсем новите технологии в областта на бизнеса с красота, Цвети и нейният екип работят усърдно и постигат завидни успехи. Ако желаете да се запознаете по-отблизо с този бранш и да печелите с един от най-бързо разрастващите се франчайзи в сферата на красотата, студио ФИОРЕ ви дава една отлична възможност да направите това!