- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
БЪДЕТЕ ЛИДЕР ВЪВ ФРАНЧАЙЗА
Първоначална такса: | Няма |
Месечна такса: | Няма |
Допълнителна инвестиция: | Зависи от обекта |
Срок на договора: | По договаряне |
Бранш: | Търговия |
През 2000 година Ролпласт започва да произвежда и продава външни и вътрешни щори. Две години по-късно стартира производството на PVC и AL прозорци и врати. За 10 години Ролпласт успява да се превърне в най-големия производител на врати, прозорци, щори и фасади не само в България, но и в цяла Югоизточна Европа. В Ролпласт работят над 1000 служители в това число и франчайз партньорите.
Ролпласт е бранд, който се разпознава и предпочита от клиентите. Ролпласт избират и предприемчивите бизнесмени, за които компанията предлага ползването на доказала се успешна търговска марка, рекламна подкрепа, предварително обучение на служителите за сметка на франчайзодателя и специализиран софтуер за изчисление не поръчките. Ролпласт поема и 50 % от всички разходи за мострите в новооткрития магазин, предоставя на партньорите си рекламни вестници, които да бъдат разпространени сред потенциалните клиенти. Франчайзодателят гарантира и ежегодни проучвания, на базата на които се прави маркетингова стратегия за налагане и утвърждаване на марката.
Изискванията на франчайзодателя към новия партньор са свързани с минималния размер на помещението, който трябва да бъде 40 кв. м. и неговото разположение да бъде на достъпно и удобно за потребителите място. Ропласт е компания с установени правила и франчайзодателят трябва да се съобрази изцяло с тях. Що се отнася до цените и асортимента – те също се определят от компанията майка.
Специалистите от Ролпласт са изчислили, че минималният начален капитал, с който даден франчайз партньор би могъл да отвори свой обект с името Ролпласт, е 6 940 лева. Размерът на тази сума зависи от населеното място, в което ще се извършва дейността, размерите на наетото помещение, както и необходимите реновации. Освен малкия начален капитал, Ролпласт предлага и друго предимство, а именно липсата на първоначална такса и месечни вноски за ползване на марката и добрата търговска практика.
Ролпласт е най-популярната търговска марка за своя бранш в България. Компанията разполага с най-добре развитата логистична мрежа на територията на страната с действащи складове в 20 от големите градове. Ролпласт предлага най-богатата продуктова гама в бранша. Ето защо често чувате клиенти да коментират „И моите щори са от Ролпласт”.
За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.
Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.