Анкета

Колко бихте инвестирали в нов бизнес?

Гласувай
Виж резултатите
Rollplast

БЪДЕТЕ ЛИДЕР ВЪВ ФРАНЧАЙЗА

Първоначална такса: Няма
Месечна такса: Няма
Допълнителна инвестиция: Зависи от обекта
Срок на договора: По договаряне
Бранш: Търговия

През 2000 година Ролпласт започва да произвежда и продава външни и вътрешни щори. Две години по-късно стартира производството на PVC и AL прозорци и врати. За 10 години Ролпласт успява да се превърне в най-големия производител на врати, прозорци, щори и фасади не само в България, но и в цяла Югоизточна Европа. В Ролпласт работят над 1000 служители в това число и франчайз партньорите.

Ролпласт е бранд, който се разпознава и предпочита от клиентите. Ролпласт избират и предприемчивите бизнесмени, за които компанията предлага ползването на доказала се успешна търговска марка, рекламна подкрепа, предварително обучение на служителите за сметка на франчайзодателя и специализиран софтуер за изчисление не поръчките. Ролпласт поема и 50 % от всички разходи за мострите в новооткрития магазин, предоставя на партньорите си рекламни вестници, които да бъдат разпространени сред потенциалните клиенти. Франчайзодателят гарантира и ежегодни проучвания, на базата на които се прави маркетингова стратегия за налагане и утвърждаване на марката. 

 

Изискванията на франчайзодателя към новия партньор са свързани с минималния размер на помещението, който трябва да бъде 40 кв. м. и неговото разположение да бъде на достъпно и удобно за потребителите място. Ропласт е компания с установени правила и франчайзодателят трябва да се съобрази изцяло с тях. Що се отнася до цените и асортимента – те също се определят от компанията майка.

 

Специалистите от Ролпласт са изчислили, че минималният начален капитал, с който даден франчайз партньор би могъл да отвори свой обект с името Ролпласт, е 6 940 лева. Размерът на тази сума зависи от населеното място, в което ще се извършва дейността, размерите на наетото помещение, както и необходимите реновации. Освен малкия  начален капитал, Ролпласт предлага и друго предимство, а именно липсата на първоначална такса и месечни вноски за ползване на марката и добрата търговска практика.

 

Ролпласт е най-популярната търговска марка за своя бранш в България. Компанията разполага с най-добре развитата логистична мрежа на територията на страната с действащи складове в 20 от големите градове. Ролпласт предлага най-богатата продуктова гама в бранша. Ето защо често чувате клиенти да коментират „И моите щори са от Ролпласт”.

 

 


 

 

За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.

 

Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.

Поискайте повече информация за този франчайз


Изпрати