Анкета

Колко бихте инвестирали в нов бизнес?

Гласувай
Виж резултатите
Lagardere

СВЕТОВНИЯТ ЛИДЕР В ТЪРГОВИЯТА НА ПЪТНИЧЕСКИ ЗОНИ

Първоначална такса:

Три среднодневни оборота /петък, събота и неделя,
които се съхраняват от франчайзодателя като гаранция

Месечна такса: Няма
Допълнителна инвестиция: Няма
Срок на договора: 3 години
Бранш: Търговия

Lagardere Services е на българския пазар от 1993 г., когато стартира дейността си посредством подразделението си Булгарпрес -  ексклузивен вносител на чужда преса и книги, както и дистрибутор на местна преса. През 2007 г. Lagardere Services започва да развива и търговската си дейност чрез Relay и Inmedio. До сега в България  работят 70 магазина под името на фирмата, като предстоятоще откривания и през 2012г. В Румъния, Полша и Унгария оперират над 1050 магазина с името Relay и Inmedio. От края на 2011г. фирмата е преименувана на Ел Ес Травъл Ритейл България ЕООД.

Най-успешният  бранд на компанията е Relay, който е специализиран в продажбата на печатни издания в основните транспортни точки в градовете - автогари, летища и жп гари. Inmedio се нарежда на второ място и това се дължи на успеха, който Lagardere Service постига с нея в добре развиващите се източноевропейски държави.

Двата бранда оперират чрез бърза и бавна зона. Бързата се отличава с ежедневници, новинарски списания, импулсни продукти и тютюневи изделия, докато бавната предлага на клиентите възможност да избягат от ежедневната рутина и да се насладят на пресата, книгите, пътеводителите.

Предимствата на Relay и Inmedio са в утвърдените позиции на Lagardère Services  на световния пазар като специлист в областта на пресата. Партньорските отношения и разпространителската мрежа дават възможност на франчайзополучателя да търгува с голямо разнообразие от заглавия и други продукти. Клиентите разпознават червено белите знаци на Relay и Inmedio като синоним на висококачествено обслужване и им се доверяват.Избирайки да купите франчайзите Relay и Inmedio вие автоматично печелите български и чужди клиенти, които разпознават и ценят марките.

Освен двата основни за компанията бранда, фирмата развива и още марки, които можете да срещнете на българския пазар:

Концепцията One Minute:

От февруари месец 2011г. стартира развитието на още една марка – One Minute, където фокусът е поставен върху категорията „храни и напитки”.

Концепцията на Le COFE Inmedio:

Заведения с международни стандарти, които предлагат на клиентите си възможността да избират от широк асортимент от пакетирани храни, готвени ястия, сандвичи, топли напитки и безалкохолно.
Допълнително клиентите могат да намерят богат асортимент от вестници и списания.


Конципцията на
VOYAGE:
Магазин, разположен на транспортна точка, предлагащ пътнически аксесоари.

 


 

За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.

 

Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.

Поискайте повече информация за този франчайз


Изпрати