Optimystica

Franchising EXPO 2009

Първото франчайзинг изложение в BG

Г-н Светослав Билярски, управител на FRANCHISING.BG, държи встъпителна реч по време на откриването на първото в България изложение за франчайзинг бизнес - FRANCHISING EXPO 2009 в хотел Шератон в София - пред любопитните погледи на насъбралата се тълпа от жадни за бизнес франчайзополучатели и франчайзодатели в зала Роял на хотела.След едногодишна подготовка и въпреки икономическата криза, на 2-3 ноември тази година се състоя FRANCHISING EXPO 2009. Интересът към изложението беше голям - пред повече от 2000 посетители в зала Роял на хотел Шератон в София, 37 бранда представиха възможностите, които предлагат за започване на самостоятелен бизнес. Наред с българските франчайзи участваха и компании от САЩ, Австралия, Румъния, Полша, Португалия, Гърция, Италия, Франция, Русия и Испания.

През първия ден на изложението се проведе и конференцията „ФРАНЧАЙЗИНГ БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ”. Тя беше посетена от над 200 души – собственици и управители на малки и средни компании от цяла България, представители на изложителите, потенциални франчайзополучатели, специалисти и експерти в областта на франчайзинга. Нашата цел е да подкрепим всички разнообразни форми на франчайзинг – каза, откривайки конференцията Светослав Билярски, управител на FRANCHISING.BG. Неслучайно кафе паузата е осигурена от франчайза на FixMix и от франчайза на Слънце Луна, обяда дължим на франчайза на Дон Домат, химикалките, с които си записвате са купени от франчайза на Office 1 Superstore, а костюмът ми е поръчан във франчайз на Richmart.

Каталог на франчайзите в България 2009

В лекцията си Защо и как да изберем франчайз Рандал Нелсън, мениджър на FitCurves и No+Vello за България говори за особеностите на франчайзинга в Югоизточна Европа и представи различните франчайз модели. Гундо Кале, партньор и управляващ директор на National Business Brokers разгледа различни маркетингови стратегии и рекламата на франчайза от гледна точка на изграждането на силна търговска марка. Директорът по развитието в NexSen Бенджамин Саймън запозна присъстващите с успешните практики на компанията в областта на обученията на франчайзополучателите и на техните служители.

Във втория панел беше представен опита на български франчайзодатели. Венелин Венев разкри подробности от опита на Адрес недвижими имоти по отношение на управлението на франчайз обектите и подкрепата, която осигурява франчайзодателя. Франчайз мениджърът на Форос национална компания недвижими имоти, Милена Михайлова разгледа предимствата на франчайзинга по време на криза. Представени бяха и франчайзът в бюти индустрията, предлаган от STEPHAN, ERP системите, разработвани от Bora Solutions и възможностите за бизнес с Aqua Source.

Лекторите отговориха на множество въпроси на потенциални франчайзополучатели и на предприемачи, които имат амбицията да развият бизнеса си като франчайз верига. По време на почивките гостите на конференцията обменяха опит от своята франчайз практика и всеки можеше да получи полезен съвет от експертите.

Дискусиите продължиха и вечерта на партито на FRANCHISING.BG, организирано в клуб Brasserie. Изключително полезен събеседник бе Рафаел Мачио, създател и Генерален директор на No+Vello - лидер в сектора на естетическите услуги в Испания, който за по-малко от 2 години открива над 500 салона за фотоепилация в 4 страни. Клаудия Волперт, Franchise Sales Representative на Subway сподели факторите, поради които българският франчайз на марката е най-добре развиващият се в региона. Джордж Хионис, франчайз мениджинг директор на iQ разказа за първото експо преди 20 години в Гърция и как се развива франчайзинг пазара там. А ветеранът на европейския франчайзинг Гундо Кале, уверяваше всички, че това е най-доброто първо изложение, на което е присъствал.

През вторият ден на изложението в хотел Шератон се проведе Годишната среща на премиера с българския бизнес. Много от участниците в срещата посетиха и Franchising Expo. В специално изградената семинарна зала се проведе и официалната презентация на Subway, основен партньор на изложението.

Общият оптимизъм за бъдещето на франчайинга в България бе подсилен и от множеството посетители, които изяваваха желание да започнат франчайз бизнес. За да се запознаете с всички изложители, моля, разгледайте каталога на изложението.

Конференция
"Франчайзинг бизнес в България" (2009)

2 ноември 2009 г. Хотел “Шератон”, София

  • 10:00
    Откриване
  • 11:15 – 11:45
    Кафе пауза
  • 11:45 – 12:15
    ОБУЧЕНИЯТА ВЪВ ФРАНЧАЙЗИНГА – Бенджамин Саймън, NexCen
    Обучения по франчайзинг, Тренинг за обслужване и продажби на франчайзополучателите и техните служители
  • 12:45 – 14:00
    Обедна почивка

Обратно към Архив

Internetreklama.bg - основен партньор на Franchising Expo 2012

Каталог 2012 на изложението Franchising Expo и конференцията New Business Ideas

Jobs.bgKrivicki & CoDir.bgDarik NewsProfit.bgEBF Business TVNovini.bgExpert.bgHappy Bar & GrillEnterpriseSignCafeActualno.comEventBox.bgb2b MagazineBGMapsNeg.bgSportal.bgМоите париSeminari 365Tri-deFame CardsImpresТелеграфМониторBulgaria OnAirMetro MediaPro TelecombTVНов български университетSeminari.bgmixmedia.bgСписаниеFakti.bgРезон МедиаActualno.bgБТАBulsatcomTV+BusinessWeek БългарияStartUpSvejo.netXeniumEmbriooDarts Newsbusiness-europe.bgMedia StartБлицJunior AchievementАсоциация на франчайзите в БългарияАктуалноBulevard.bgDnes.bg НовиниExpert.bgExpoworld.bgGol.bgInvestor.bgInvestorKing of SalesAha.bgAutoMedia.bgМинистерство на икономикатаBlog.bgImoti.netAz-jenata.bgЛуди и МладиNasamNatamPuls.bgRabota.bgSnimka.bgStyle - Investor.bgIzgodniOferti.bgStart.bgTialoto.bg