Статии

YOPS! Frozen yogurt – незабравимо изживяване за сетивата /част 2/

16/05/2017

Във втора част на интервюто ни с основателите на YOPS! Frozen yogurt, Петър Бончев и Невена Иванова, ви разкриваме възможностите пред франчайзополучателите на бранда, бъдещите планове на компанията и защо е печеливша именно тази пазарна ниша.

Бизнес идея, която притежава силни предимства

Бизнес идея, която притежава силни предимства

Какъв е профилът на потенциалните франчайзополучатели на YOPS! Frozen yogurt?

Няма определен профил или поне “твърди” умения и изисквания. Търсим партньори, които на първо място харесват нашия продукт, не се страхуват да работят за успех и с положителна нагласа към бизнеса. Ние се грижим за предаването на техническата компетентност, за да стигнем заедно до бърза възвръщаемост. Добра основа за успешен франчайзополучател естествено е предишен опит в сферата на храненето или обслужване на клиенти. Това само би скъсило времето за унифициране на общия език на бизнеса, но не е от съществено значение. Фокусираме се върху предприемчивостта и готовността за постигането на резултати.

В какво се състои уникалната концепция на YOPS! Frozen yogurt? Защо страната ни има нужда от фокус именно в тази ниша – свежите и здравословни йогурти?

Нашите сравнения със съседни пазари сочат, че всъщност пазарът в България за вериги за бързо хранене е вече доста развит и основните големи франчайзи са вече тук. YOPS! покрива нова ниша и предлага алтернатива, която все още е бум и на локално, и на световно ниво. Самият факт, че дори вериги като Макдоналдс вече рекламират “по-здравословни” продукти от менюто си, свидетелства за ясното ново търсене на този пазар – за нетрадиционни, натурални продукти. Именно това предлага и концепцията на YOPS! – лека алтернатива на десерт и свежи, приготвени на място смутита и напитки.

Разнообразие от вкусове и свежест

Разнообразие от вкусове и свежест

Кое е най-важното качество, което трябва да има един франчайзополучател, за да развие успешен бизнес?

Решителност.

Какви са обученията, които предлагате на бъдещите франчайзополучатели?

Предлагането на YOPS! франчайз далеч не свършва след подписване на договор или отваряне на обект. За нас е много важно да се развиваме разумно и уверено с нашите франчайзополучатели. Не бихме поставили таргети за отворени брой локации за определено време, защото сме убедени, че пазар като България не предлага неограничен брой възможности. Заедно с потенциалните франчайзополучатели ние одобряваме дадена локация и с помощта на методи за изследване на човекопоток и други показатели, решаваме дали ще продължим напред. Вървим с по-умерени крачки и с мислене “не на всяка цена”. Ето защо ние самите преговаряме и често търсим най-добрите локации за YOPS!, които после предлагаме на заинтересовани партньори. Преди отваряне на локацията и по време на подготовката, ние запознаваме партньорите ни с всеки детайл на управление на YOPS!. После имаме оперативно обучение на място, в обекта-майка, което да покрие целия цикъл на работа и контрол за бъдещата локация. При отваряне, най-добрите и обучени кадри на YOPS! са ангажирани през първите няколко дни, за да сме сигурни в успешния старт на новата локация. Активно участваме и в последващата работа като даваме седмична обратна връзка за резултата на локацията, правим оперативни проверки и предупреждаваме в реално време собственика на бизнеса за потенциални рискове. Стремим се да предаваме целия опит, който имаме до момента, и в непредвидени ситуации за нашите партньори, за да се фокусират върху важното в бизнеса. По-забавната част от нашето сътрудничество са обученията при нови продукти и комуникацията за общи рекламни кампании.

Какви са бъдещите ви планове, относно експанзията на YOPS! Frozen yogurt?

Планирали сме развитие в България в по-големите градове, а напоследък и правим първи стъпки в съседни и ЦИЕ държави. Не сме ангажирани с конкретни бройки, тъй като не смятаме, че един бизнес трябва да се развива на всяка цена или единствено, за да покрива таргети.

Ще продължим да бъдем интересни на клиентите ни с нови вкусове и да следваме здравословните и веган тенденции. Определено ни очакват и нови нетрадиционни рекламни кампании и нова лоялна кампания, насочена към децата (и не само).

 

За да разберете повече за франчайза и бизнес идеята на YOPS! Frozen yogurt и да се сдобиете с проспериращ бранд, специалистите на Франчайзинг БГ са тези, които ще ви помогнат да се докоснете до мечтаното бизнес начинание.