- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
Вижте кои са най-големите успехи за 2016 г. във fast food индустрията /част 1/
Веригите за бързо хранене винаги са били лидери във франчайзинга, като едновременно с това са въвеждали разнообразни иновации и са тествали креативни идеи, които са ги водили към още по-големи успехи.
Дори във франчайз индустрията, популярните брандове за бързо хранене продължават да експериментират, съчетавайки креативност, новости и локални бизнес идеи, което пък води до покоряване на нови пазари и още по-печеливши комбинации.
Вижте кои бяха най-успешните продуктови и маркетингови решения за изминалата година, благодарение на които франчайз веригите за бързо хранене затвърдиха имиджа си на световни лидери.
McDonald’s и целодневното меню за закуска
Иновациите при бързото хранене
Най-известната марка за бързо хранене най-сетне се реши да превърне менюто си за закуска в целодневно.
През 2015 г. McDonald’s въведе меню за закуска, което се предлагаше само в сутрешните часове на деня, но година по-късно брандът реши да превърне любимата закуска в целодневно предложение. И това се оказа изключително печеливша стъпка, увеличавайки продажбите на един и същ обект с повече от 5 %.
Taco Bell и неговата кесалупа
Ключ към успеха - новостите
След цели три години разработване и проучване, Taco Bell представи своят нов продукт – кесалупа със сирене. Вкусното изкушение включва, зелена салата, домати, телешко и и сметана. Всичко това е завито в запържено сирене, във формата на мексиканското тако. Продуктът направи своя дебют първо в Охайо и пожъна завиден успех.
Всъщност Taco Bell редовно разработва лимитирани серии сандвичи, които в повечето случаи се оказват доста печеливши. Брандът твърди, че на всеки 5 седмици се промотира иновативен продукт, който се превръща в около 5% от общите продажби на веригата.
SONIC и менютата за 5 долара
Свежите предложения водят до разширяване на пазара
Поредната американска верига драйв-ин ресторанти за бързо хранене, която постигна огромен успех през изминалата година бе SONIC. Брандът предложи на клиентите си страхотно меню, само за 5 долара, наречено “Boom Box”. Лятната оферта бе съставена от хотдог, чийзбургер, средна порция картофки и средна напитка. Като допълнение към промоционалните си предложения, франчайз веригата представи и нови дресинги, сред които „чили със сирене“ и „ранч“. Според компанията, 2016-та година е една от най-силните им, като брандът е отворил нови 31 драйв-ин ресторанта в страната.
Вижте още от успехите на франчайз веригите, в следващата ни статия.