Статии

Туристическата агенция – модерният франчайз

21/09/2016

Туристическа агенция - успех на всички езици

Туристическа агенция - успех на всички езици

Защо са толкова популярни през последните години и какво ги прави успешни бизнес идеи? Вижте как започва  това успешно бизнес начинание за Роб Стейнфилд и Дийн Хенсън, които са горди франчайзополучатели на Expedia CruiseShipCenters в Тампа, Флорида.

Като част от Expedia, франчайзът е спечелил имидж на бързо-растящ бизнес с милиони клиенти по цял свят, множество партньори и изградена успешна бизнес стратегия. Франчайзодателят съдейства изцяло за обучението и аутсорсинга на всеки всеки един франчайзополучателите.

Роб и Дийн пътуват с круизен кораб поне веднъж годишно и това се превръща в тяхна страст. Така решават, че познавайки добре бранша и типа клиенти, могат да имат свой собствен бизнес, посветен на туристическите пътувания.  Според Дийн пазарната ниша е напълно подходяща, особено, когато са от Флорида – щатът, от който започват повечето круизи до Карибско море. Самият Роб е и брокер, занимаващ се главно със сделките и маркетинга във фирмата, търсейки нови агенти, които да се присъединят към екипа.

Компанията предлага непрекъснато нови промоции и разнообразни дестинации, печелейки лоялността на клиентите си.

Туристическата агенция има за цел да се превърне в най-популярната в региона и според собствениците „да бъде първото нещо, за което хората се сещат, когато искат да отидат на ваканция“.

 

Франчайзът на туристическа агенция е бизнес, подходящ за предприемачи с нюх към приключенията, които биха искали да стартират с бързо-разрастваща се компания в динамична индустрия и да съчетават работата с любовта към пътуванията.

Автор:

Десислава Дечева

Десислава Дечева е завършила Бизнес Икономика и се развива в сферата на оптимизацията на различни звена в бизнеса.