- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
Туристическата агенция – модерният франчайз
Туристическа агенция - успех на всички езици
Защо са толкова популярни през последните години и какво ги прави успешни бизнес идеи? Вижте как започва това успешно бизнес начинание за Роб Стейнфилд и Дийн Хенсън, които са горди франчайзополучатели на Expedia CruiseShipCenters в Тампа, Флорида.
Като част от Expedia, франчайзът е спечелил имидж на бързо-растящ бизнес с милиони клиенти по цял свят, множество партньори и изградена успешна бизнес стратегия. Франчайзодателят съдейства изцяло за обучението и аутсорсинга на всеки всеки един франчайзополучателите.
Роб и Дийн пътуват с круизен кораб поне веднъж годишно и това се превръща в тяхна страст. Така решават, че познавайки добре бранша и типа клиенти, могат да имат свой собствен бизнес, посветен на туристическите пътувания. Според Дийн пазарната ниша е напълно подходяща, особено, когато са от Флорида – щатът, от който започват повечето круизи до Карибско море. Самият Роб е и брокер, занимаващ се главно със сделките и маркетинга във фирмата, търсейки нови агенти, които да се присъединят към екипа.
Компанията предлага непрекъснато нови промоции и разнообразни дестинации, печелейки лоялността на клиентите си.
Туристическата агенция има за цел да се превърне в най-популярната в региона и според собствениците „да бъде първото нещо, за което хората се сещат, когато искат да отидат на ваканция“.
Франчайзът на туристическа агенция е бизнес, подходящ за предприемачи с нюх към приключенията, които биха искали да стартират с бързо-разрастваща се компания в динамична индустрия и да съчетават работата с любовта към пътуванията.