- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
Където красотата и бизнесът се срещат /Част 1/
Защо все повече хора избират франчайзинг? Причините са много – да реализират пълния си потенциал в предприемачеството, гъвкавост на работното място или просто желанието да нямат началници, ръководейки изпитан и вече доказал се бизнес модел.
Расте броят и на жените, решаващи да закупят лайфстайл франчайз и да ръководят уверено успешен бизнес с подкрепата на популярна марка.
Според специалистите в бранша от Великобритания има няколко основни принципа, които характеризират успешните и развиващи се салони за красота – способността да бъдат различни, баланс между високото качество на услугите и цените, добрата реклама, периодично следене на тенденциите в сферата на красотата и информираността за най-новите технологични решения. Разбира се, високо квалифицираният персонал е критичен фактор и лицето на бизнеса за красота.
Един брилянтен пример е салонът Rush, чиято собственичка твърди, че закупуването на франчайз на салон за красота осигурява самоувереност, професионално обучение и свобода да се развиваш в сферата на красотата. Салонът Rush получава номинация за франчайз на 2015 г. във Великобритания и е един от най-успешните бизнес модели в страната.
Бизнес - носител на престижна награда
Glossy Island е друг пример за свръх успешен бизнес модел в Европа. Брандът предоставя уникална възможност на клиентите си, да поддържат красиви нокти, където и да се намират, без да нужно да правят резервации. Компанията практически притежава подвижни салони за маникюр, които са позиционирани в различни търговски центрове.
Glossy Island е един от най-преуспяващите мастър франчайзи в сферата на красотата във Великобритания, фокусиран изцяло върху грижата за ноктите.
Успешна бизнес идея
Кои са предимствата на бизнес модела на Glossy Island?
На първо място – доказаната с качеството си, марка, която води началото си от Германия и има над 100 годишна история.
Лидер на пазара – брандът отговаря на бързо променящите се тенденции и поддържа лоялността на клиентите си. Висококвалифицираните професионалисти и перфектните услуги в комбинация с устойчиви продукти, които не се тестват върху животни – това е една от тайните на успеха за компанията.
Разнообразие от локации – обектите на франчайза са разположени в търговски центрове и летища – на места, леснодостъпни до клиентите и с огромен поток от хора.
Glossy Island е бизнес с акцент върху маникюра и част от един изключително доходоносен бранш във Великобритания.
Във втора част на статията ще ви запознаем с американските франчайзи в бизнеса с красотата, съчетаващи модните тенденции и съвременните бизнес решения.