Статии

FRESH - за бизнеса и здравословния живот /част 1/

29/09/2016

Семейството на FRESH

Семейството на FRESH

Мисията на FRESH - Healthy Café е да предлага едни от най-полезните съставки в продуктите си, насърчавайки здравословния начин на живот. Марката залага на екосъобразни опаковки, качествени био продукти и се стреми да превърне в една идея по-здравословно всяко меню.

FRESH се е превърнал във франчайз, подходящ за всеки амбициран предприемач, който желае да управлява собствен бизнес в eco-friendly ниша и да превърне fast food бранша в ориентиран към здравето на хората.

Здравословният живот и бизнесът

Здравословният живот и бизнесът

Джеф Паркър е основател на FRESH - Healthy Café, и винаги е проявявал интерес към ефектите на различните храни върху здравето ни. Той е притежавал 73 магазина за видео на територията на Канада цели 10 години, като в последствие е осъзнал, че иска да приложи натрупания си опит и бизнес познания в био ресторант за бързо хранене.

През 2005 г. е отворил врати първият ресторант FRESH, като през 2016 г. марката се е разрастнала в световен мащаб с ресторанти в Северна Америка и много други държави. 

Успехът на марката се дължи и на факта, че в индустрията за бързо хранене, 95 % от конкурентните компании предлагат изключително нездравословни храни и напитки в не дотолкова eco-friendly среда. FRESH - Healthy Café има за цел точно обратното. Фирмата се задължава да предлага само продукти с най-високо качество, включващи полезни за здравето съставки в екосъобразни опаковки. По този начин, конкуренцията на пазара в действителност е сравнително малка, а брандът става извествен с мисията си да предоставя храни и напитки, полезни колкото за клиентите, толкова и за природата. 

 

Очаквайте втора част на статията за франчайза, който си поставя мисия да трансформира заведенията за бързо хранене.

Автор:

Десислава Дечева

Десислава Дечева е завършила Бизнес Икономика и се развива в сферата на оптимизацията на различни звена в бизнеса.