Статии

FRESH - Healthy Café – за бизнеса и здравословния живот /част 2/

06/10/2016

В този материал ще ви запознаем с още интересна информация за един различен франчайз. А, именно - FRESH - здравословните напитки и храни, които не спират да ни изненадват с иновативни решения.

Компанията се фокусира изключително много и върху насърчаването на младото поколение да консумира повече качествена и био продукция, като провежда кампании в различни училища и спортни обекти.

Модерният и качествен бизнес

Модерният и качествен бизнес

FRESH е фирма, която разработва нови продукти на всеки 8 седмици, за да бъде в крак с иновациите в здравословните храни и предпочитанията на потребителите, което също се явява плюс в привличането на нови потенциални клиенти.

Успехът на марката се базира и върху стриктното селектиране на франчазйполучателите. Според Джеф Паркър много от франчайзодателите приемат партньори, които просто разполагат с нужните финансови средства. FRESH, обаче е компания, която търси специални предприемачи, мотивирани да управляват специален бизнес с мисия, подчинена на здравето на потребителите.

В последните години се откриват нови хоризонти за франчайзинга в бранша за бързо хранене, благодарение на потребителската насоченост към активния и здравословен живот и все по-голямото внимание, което се обръща на свежите био продукти, без консерванти и добавени подобрители. Огромната популярност на ресторантите, предлагащи качествени храни и напитки привлича предприемачи с мисия не само да развият проспериращ бизнес, но и да преобразят начина на живот на хората.

 

За да промените и вие начина си на живот и да изберете правилния бизнес, доверете се на експертите от Франчайзинг.бг

Автор:

Десислава Дечева

Десислава Дечева е завършила Бизнес Икономика и се развива в сферата на оптимизацията на различни звена в бизнеса.