Публикации
-
Години наред инвеститорите по света смятат стартъпите за по-малки версии на големите компании; това е проблематично, защото има огромна идеологическа (и организационна) разлика между стартъп, малък бизнес и голяма корпорация, което изисква различни стратегии за финансиране.
-
Има хиляди приложения, които обещават по-добро изпълнение на задачките и по-лесна концентрация на мозъка ни. Всъщност, всичко, от което имате нужда е да направите няколко козметични промени в работните си навици и среда.
-
Бързото хранене – най-популярният бранш за създаване на франчайз в световен мащаб. А Mr. Gyros? Една прекрасна възможност за малка инвестиция с бърза възвръщаемост.
-
Рано или късно всеки мениджър се сблъсква със ситуация, в която някой от екипа му не се справя много добре със задачите си. Може би човекът се е заровил в един проект с продължение на дни, часове и дори месеци, или просто се проваля в задълженията си със седмици. При всички случаи е разочароващо за целият екип – особено когато изпълнението на задачите му са пряко свързани с работата на останалите.
-
Запознайте се с критичните фактори за успеха на една бизнес компания.
-
Ако една от главните ви цели е принос за опазване и устойчиво управление на ресурсите във вашата област, то вие ще запазите конкурентните си предимства, без да лишавате бъдещите поколения от възможността да задоволят своите нужди.
-
Facebook има повече от 1,3 млрд. потребители и е най-голямата социална мрежа в света – а това е нещо, което не можете да игнорирате. Това също така означава, че всички имаме нуждата да се учим как да използваме тази „затворена система“, която непрестанно еволюира.
-
Няколко прости съвета от Роб Байдекър - комедиант и журналист за изкуството да водиш смислени разговори – било то кратки или дълги.
-
Международната франчайз асоциация съобщава, че през последното десетилетие ставаме свидетели на огромния бум на технологични разработки, а думата „номофобиа“ влиза в официалния речник като страх от загуба на телефонен контакт с другите.
-
Нека видим втора част на най-популярните книжарници в света, защо точно те и с какво са най-добри в бизнесът с книги: