Публикации
-
Хуморът в големия бизнес е изключително ефикасно оръжие, когато бива използван правилно. Той помага на бранда да си спечели нови последователи и определено носи много повече/ ползи от единичния продукт или услуга.
-
Както всички знаем, маркетинговият план очертава най-ясно стратегията, която движи резултатите на компанията ви в бъдеш период от година. Той трябва да включва информация за това към кого таргетираш продуктите и услугите си, как и какви инструменти и оперативни задачи ще бъдат поставени за постигане на крайните цели.
-
В тази постоянно променяща се пазарна среда, кои са нещата, които разграничават победителите от посредствените? Според интернационалният сайт Franchising.com, това са така наречените 3 Т (The 3 T’s) – екип, средства и прозрачност (team, tools, transparency).
-
Приготвили сме ви още 13 съвета, които онлайн списанието „Business News Daily” представя на вашето внимание. За възможно най-експертна оценка са интервюирани 27 водещи фигури на фирми от цял свят и от различни области на бизнеса.
-
Някои хора са родени да бъдат лидери, но да бъдеш шеф не винаги е лесно. Да ръководиш бизнес означава да си способен да свършиш цялата работа, докато същевременно ръководиш екип.
-
Бизнес ангелите, според дефиницията на европейската мрежа на бизнес ангелите (EBAN), са частни инвеститори (хора с опит и средства), които инвестират в непублични, най-вече стартиращи предприятия.
-
Може би няма да повярвате, но креативността е във всеки от нас и за да освободите потенциала си е нужно просто малко вдъхновение и един различен поглед върху същността на думата „креативност“.
-
Имате брилянтна идея за нов продукт? В допълнение на дизайна и логистиката му, със сигурност мислите какъв е перфектният начин да го представите успешно на пазара.
-
Стартъп акселератори са организации с комерсиална цел, които предоставят помощ от различно естество на стартиращи екипи срещу дял от съответния стартъп. Помощта се изразява главно в менторство от успели предприемачи, финансова подкрепа, организиране на обучения и събития, контакти с бизнес партньори и други стартъпи.
-
Наемането на свежи нови попълнения се превръща автоматично както във възможност, така и в предизвикателство за малкият бизнес. Разбира се, разширяването на екипът ви води цялата компания на едно ново ниво на развитие, а правилно наетите хора ще изстрелят бизнеса ви съвсем в буквален смисъл.