- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
НОВАТОРЪТ В БЪРЗОТО ХРАНЕНЕ
Първоначална такса: |
150 000 долара за Мастър Франчайз 25 000 долара за самостоятелен обект |
Месечна такса: | 7% от оборота + 2% маркетингов фонд |
Допълнителна инвестиция: | В зависимост от обекта |
Срок на договора: | 10 год. |
Бранш: | Бързо хранене |
Веригата Shawarma Xpress стартира през 2001 г. Идеята хрумва на двама братя - Салех и Фирас Ал Кор, които след внимателно планиране, задълбочени изследвания на пазара и дългогодишен опит в сферата на бързото хранене, решават да стартират уникален бизнес модел.
Предимствата на веригата са богато меню, бързо обслужване и високи нива на хигиена. Специалитетите на Shawarma включват прясно пилешко и телешко месо, поднесено в комбинация от различни на вкус и форма пресни хлебчета. Благодарение на голямото разнообразие от сосове, в ресторантите могат да бъдат поръчани специалитети с вкусове и аромати от различни международни кухни.
През 2008 г. бизнес моделът на Shawarma Xpress стъпва в престижния City Centre Mall в Бахрейн. Компанията бързо се разраства, като вече има 10 действащи обекта в Бахрейн. Първите си Мастър франчайзи сключва в началото на 2010 г. През октомври е договорено откриването на 20 ресторанта в Катар за срок от 10 години. През май 2011 г. е подписан и вторият Мастър франчайз за Източния регион на Саудитска Арабия. Той е за 30 ресторанта, отново за срок от 10 години. Първите ресторанти в двете страни отвориха врати през октомври 2011. В момента има три функциониращи обекта в Катар и четири ресторанта в напреднал етап на разработка в Източна Саудитска Арабия. Последната мастър франчайз сделка на веригата е за Северна и Източна Индия за 50 ресторанта, като първият обект предстои да отвори през март 2013 г. и още 5 до септември 2013.
Концепцията Shawarma Xpress изисква силна лична ангажираност и активно развитие на бизнес модела от франчайзополучателите. Опитът, финансовата грамотност и постиженията са ключови при одобрение на партньор, но не и задължителни. Компанията търси силно мотивирани личности, готови да управляват динамичен нов бизнес, какъвто е Shawarma Xpress.
Одобрените франчайзополучатели преминават през интензивен курс на обучение в Бахрейн. Той включва както добиване на опит във функциониращ обект, така и лекционни курсове. Партньорите трябва да покажат, че са усвоили преподаденото ноу-хау на бизнес модела. Shawarma Xpress предоставя учебни програми и за обучение на мениджъри и членове на екипа. Партньорите се възползват от всички маркетингови и промоционални материали, както и от силно медийно присъствие. Грабнете това уникално предложение за нов бизнес на българския пазар.
Франчайзодателят, към който ще отправите запитване е чуждестранна компания. Моля, попълнете данните на английски език.
За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.
Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.