Статии

Как да рекламирате бранда си без да се натрапвате

07/04/2015

Повечето потребители са станали скептични към рекламите, които виждат всеки ден по телевизията, на път към работа, докато сърфират в интернет. Това е така, защото голяма част от маркетинг съобщенията се фокусират към това да убедят аудиторията, че продуктът X е решението на всичките им проблеми и отговаря на всичките им желания. Други пък се опитват да ни убедят да си купим продукта Y, за да избегнем ужасяващите последици.

Рекламата обаче има и друга страна, пише Forbes. Редица фирми казват истината за своите продукти и просто искат да покажат на света, че съществуват, без да се натрапват с напразни обещания. Ако и вие ръководите такава фирма, то със сигурност ще искате да научите начините, по които да рекламирате продукта си без да се натрапвате:

1.       Бъдете отличителни

За да се отличите от всички други реклами, забравете репликата „Нашият продукт ще надмине очакванията ви“. Да, преди години това беше модерно, но днес трябва да надминете очакванията на потребителите като измислите уникален слоган, който да загатва нещо за това, което правите.

Вместо „Изработваме най-добрите уебсайтове в страната“ обаче, опишете дейността си с като добавите с какво вашите уебсайтове са по-добри: „Изработваме уебсайтове с изчистен дизайн, бърза навигация и лесен за управление интерфейс“. Колкото по-точно опишете това, което предлагате, толкова повече ще се отличите от конкурентите си и ще наложите бранда си по-успешно.

2.       Бъдете надеждни

Предложете на клиентите това, от което имат нужда, но бъдете точни в описанието на продукта, който предлагате. Когато убедите хората, че можете да решите даден проблем, очакванията им се покачват. И ако не оправдаете тези очаквания, това разрушава вашия бранд.

3.       Фокусирайте се върху преживяването

За да се отличите от натрапчивите рекламни съобщения, фокусирайте усилията си върху преживяването, усещането, което вашият продукт дава на човека, който го ползва. Така клиентите ви ще свързват бранда ви с определено усещане, което е по-ценно дори от 2-минутна реклама по телевизията в прайм-тайма.