Статии

Където красотата и бизнесът се срещат /Част 2/

16/08/2016

Франчайзът на салон за красота изисква перманентна информираност и иновативност от страна на професионалистите.

 Entrepreneur класира един различен американски салон за красота в „Топ нови франчайзи за 2016 г.“.  Брандът се нарича MY SALON Suite и не е традиционен фризьорски салон – франчайзополучателите не наемат фризьори, а отдават под наем част от обекта на тясно специализирани професионалисти, като по този начин създават коуоркинг салон. 

Този бизнес модел е един от най-обещаващите франчайзи на годината и притежава една от най-печелившите концепции, които го правят водещ сред франчайзите в Северна Америка.

Предимствата на франчайза на MY SALON Suite включват по-късата работна седмица, лайфстайлът, който представлява същността на бизнеса и възможността предприемачите да стартират без работници. Обстойно проучване на бранша, франчайз възможностите и професионална подкрепа от франчайз консултанти – това са задължителните фази, през които преминава изборът на подобно бизнес начинание. Разбира се, следват да се положат много усилия, подкрепени с амбиция, за да се управлява правилно бизнеса, чак до момента, в който не е в състояние да се ръководи сам.

Sola Salons е другият американски франчайз, който следва същия бизнес модел и притежава 240 обекта, като в рамките на 2 години, брандът е отворил 80 нови франчайза. Sola Salons предлага коуоркинг пространства на професионални стилисти и в момента е един от най-бързоразвиващите си франчайзи в Америка.

Успешният бизнес модел на салон за красота

Успешният бизнес модел на салон за красота

Когато става въпрос за мултиплицирана печалба в бизнеса за красотата в САЩ, няма как да не споменем и една, бързо навлизаща, печеливша комбинация – маникюр и прическа. Актуалните франчайзи в бранша залагат на салони за красота, предлагащи маникюр и оформяне на прическа. Такъв салон е Profiles Salon, който се намира във Флорида и вече притежава 5 франчайза и се разраства все повече, благодарение на перфектната визия на бранда и лоялността на клиентите.

Бизнесът и красотата в едно

Бизнесът и красотата в едно

В Австралия приходите от бизнеса с красота нарастват ежегодно с 1,3 % през последните пет години, а в САЩ индустрията ежегодно се равнява на 42 билиона $.

 

Салонът за красота е прекрасна възможност за франчайз, тъй като разработва редовни клиенти – такива, които след перфектно обслужване се завръщат отново и отново. Именно това е ключът към сигурен успех – доказаната марка, изпитани професионалисти и доверието на потребителите, а всички тези фактори превръщат лайфстайл франчайза в бизнес тенденция, насочваща всички инвестиции в услугите, подчинени на красотата.

Автор:

Десислава Дечева

Десислава Дечева е завършила Бизнес Икономика и се развива в сферата на оптимизацията на различни звена в бизнеса.