- Ралица Чешмеджиева: Мениджър Човешки Рерурси Работа в сферата на човешките ресурси
- Петър Пламенов: Бизнес консултат Агенция за подбор на персонал
- Чавдар Руев: Човешки ресурси Как да изберем най-добрия бизнес консултант?
Бранд експеримент CreaShop
На 19-ти май в шарената градина на Thievery Bar се представят три реални български бранд казуса. Петдесет представители на маркетинг и рекламата ще участват в намирането на решения, а трима ментори с дългогодишен опит ще наставляват процеса по решаване на маркетинг проблемите,
Местата са ограничени до 50.
Какво да очаквате:
От 9.00 до 9.30 сутринта се регистрирате, пиете кафе и запознавате с участницитем, менторите и екипа на Marketing360.bg. След това започвате работа по трите казуса, придружена от професионалните комуникационни съвети на тримата ни ментори:
Александрос Цицос, Co-managing Director in Publicis Consultants MSLGROUP
Младен Борисов, Head of Digital in Traincamp.me
Ваня Бабанин, PhD, Regional Coordinator of European Association of Communication Directors(EACD)
На всеки казус е отделен по час и половина, време през което да чуете кратка презентация на казуса, насоки от менторите и практическа работа от групите от по седем души. Менторите ще се постараят да поставят ясен план, по който да се градят решенията и стратегиите за всяка бранд задача.
Закуската и обядът са по-скоро част от работилницата, отколкото основно занимание.
Първият бранд казус е свързан с рекламна агенция - как да се промотира по-добре, как да намери нови клиенти и с какво да задържи старите. Тя е от близо 9 години на пазара, прави малко под милион лева оборт на година и нейни клиенти са едни от най-разпознаваемите продукти и услуги у нас.
Втората компания стартира дейност през 2012 и днес можем да я определим като един от най-успешните български стартъпи. Създава приложние, използвано вероянто и от теб.
Последната част от CreaShop ще се фоксурира върху селф брандинга.
Повече за програмта, цените и участниците вижте тук