Новини България

Бранд експеримент CreaShop

04/05/2015

На 19-ти май в шарената градина на Thievery Bar се представят три реални български бранд казуса. Петдесет представители на маркетинг и рекламата  ще участват в намирането на решения, а трима ментори с дългогодишен опит ще наставляват процеса по решаване на маркетинг проблемите, 

Местата са ограничени до 50. 

Какво да очаквате:

От 9.00 до 9.30 сутринта се регистрирате, пиете кафе и запознавате с участницитем, менторите и екипа на Marketing360.bg. След това започвате работа по трите казуса, придружена от професионалните комуникационни съвети на тримата ни ментори:

 

Александрос Цицос, Co-managing Director in Publicis Consultants MSLGROUP

Младен Борисов, Head of Digital in Traincamp.me

Ваня Бабанин, PhD, Regional Coordinator of European Association of Communication Directors(EACD)

 

На всеки казус е отделен по час и половина, време през което да чуете кратка презентация на казуса, насоки от менторите и практическа работа от групите от по седем души. Менторите ще се постараят да поставят ясен план, по който да се градят решенията и стратегиите за всяка бранд задача.

 

Закуската и обядът са по-скоро част от работилницата, отколкото основно занимание.

 

Първият бранд казус е свързан с рекламна агенция - как да се промотира по-добре, как да намери нови клиенти и с какво да задържи старите. Тя е от близо 9 години на пазара, прави малко под милион лева оборт на година и нейни клиенти са едни от най-разпознаваемите продукти и услуги у нас.

 

Втората компания стартира дейност през 2012 и днес можем да я определим като един от най-успешните български стартъпи. Създава приложние, използвано вероянто и от теб.

 

Последната част от CreaShop ще се фоксурира върху селф брандинга.

Повече за програмта, цените и участниците вижте тук

Creashop