Анкета

Колко бихте инвестирали в нов бизнес?

Гласувай
Виж резултатите
Mamma Mia

БИЗНЕСЪТ С УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

Първоначална такса:

20 000 лв.

Месечна такса:

4% от оборота, но не по-малко от 2000 лв. + 1% за фонд

реклама

Допълнителна инвестиция:

от 200 000 лв. до 350 000 лв.

Срок на договора: 10 години
Бранш: Храна

Mamma Mia е успешен бизнес, изграден върху прост бизнес модел – качествено обслужване, прясно приготвени ястия и приятна обстановка.


За своята 20-годишнина една от най-старите пицарии в България ви дава уникалната възможност да развивате бизнес в най-популярния бранш в света – ресторантьорството. Италианската кухня се радва на огромна популярност през последните години, а истинското качество се цени високо.

Бизнесът на Mamma Mia е създаден от амбициозен и опитен екип, който с упорита работа в продължение на 20 години превръща марката в икона, обединяваща в себе си множество успешни практики и ефикасна методика на работа. Изградената структура от личности, правила и сполучливи процедури е гаранция за активната позиция на Mamma Mia в постоянната борба да бъде бранд № 1 на българската сцена, когато говорим за ресторанти, предлагащи качествена италианска кухня.


Търсени и харесвани продукти

Търсени и харесвани продукти

Дълготрайните перспективи и визии са пътеводната светлина, която отвежда Mamma Mia в лидерските позиции на българския пазар. Работещият и утвърден бизнес модел се основава на висококачествен продукт, безкомпромисно обслужване, доволни клиенти, коректно отношение към служителите и спазване на съществуващите законови и обществени норми. Водената политика на Mamma Mia залага на нововъведения и иновации, когато става въпрос за максимално задълбочено изживяване на клиентите чрез уникално обслужване и пъстрота от първокачествена и подбрана кухня.  За да може до крайния потребител да достигне неповторим продукт и автентично изживяване, собствениците са почерпили своя опит директно от родината на пицата и пастата - Италия.

 

Със стартирането на своя франчайз проект, компанията цели масирано развитие на веригата на локално ниво. Франчайзът е насочен към централни точки в по-големите градове в България. Историята и устойчивият доказан бизнес модел на Mamma Mia са основополагащите причини брандът да бъде търсен и в няколко държави извън пределите на България. За целта, търговската марка „Mamma Mia” е патентована на европейско ниво, като това е най-старата фирма, която използва тази марка в България и Европа.

 

Една от първите пицарии в България

Една от първите пицарии в България

Новаторското мислене и готовността за постоянно подобряване на всички елементи от съществуващата бизнес структура, са ключовите фактори, които могат да привлекат нови франчайзополучатели, защото те ще бъдат дейни участници както в създаването на своя бизнес, така и в усъвършенстване на цялата верига. Компанията произвежда своя собствена марка кафе в Генуа, а скоро ще стартира и производството на зехтин. Развитието на био линия, свързана с домашно направени пица, паста, лазазя и сладкиши, е следващата стъпка в дългосрочната визия на веригата.

 

Успехът на Mamma Mia, от който всеки франчайзополучател ще се облагодетелства, се дължи на:

 

● Разпознаваемост на бранда Mamma Mia


● Изпитана система за обучения и управление


● Търсени и неповторими продукти


● Опит и знания в ръководенето на бизнес


● Последователни и задълбочени маркетинг и рекламни стратегии 

 

 

За кого е подходящ франчайзът на Mamma Mia?

 

Високият професионализъм на всички служители и управители на Mamma Mia, както и двадесетгодишният опит на собствениците, са предпоставка за създаването на франчайз, който е подходящ както за хора, вещи в бранша, така и за хора без никакъв опит в ресторантьорството.

 

На хората, които имат нужните средства и желание да стартират свой собствен бизнес под марката Mamma Mia, но нямат особен опит в ресторантьорството, компанията ще помогне да управляват заедно бизнес, от който да се учат и постоянно да израстват, който да развиват с отдаденост, желание и енергия. Компанията предлага подходящи обучения, които да дадат необходимия летящ старт за последователното и успешно управление на бизнеса на най-високо ниво. На тези пък, които имат известен опит в сферата и желаят да се развиват под марката на Mamma Mia, компанията ще помогне да доизградят своите умения, фокусирайки се върху успешния бизнес модел на веригата.

 

Подходящият франчайзополучател е човек, който желае да гради дълготрайни перспективи, да се облегне на сигурност, на която може да разчита, а също и не се страхува от предизвикателства.

 

Нашето обслужване, храна и обстановка ще ви накарат да се върнете отново.

 

Изчерпателна информация за франчайза, кандидатстването и предимствата на Mamma Mia пред конкурентите, можете да намерите на сайта на веригата – MAMMAMIA.BG

 

Франчайзът на Mamma Mia

Франчайзът на Mamma Mia

 

Фирмената философия на Mamma Mia споделя идеята, че всеки един клиент на веригата или заинтересовано лице за франчайз програмата е източник на идеи, мнения и препоръки. В полето Забележка във формата за контакт долу можете да дадете своята обратна връзка за Mamma Mia, франчайз програмата и въобще всички коментари, които смятате, че ще помогнат за развитието на веригата.

 


 За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгатаФранчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.

 

Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.

Поискайте повече информация за този франчайз

Изпрати