Анкета

Колко бихте инвестирали в нов бизнес?

Гласувай
Виж резултатите
Пропърти Мениджмънт

ФРАНЧАЙЗ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ИМОТИ

Първоначална такса: 5000 лв. без ДДС
Месечна такса: 3 - 8 % от оборота в зависимост от статута на франчайз партньора
Допълнителна инвестиция: според статута на франчайз партньора
Срок на договора: минимум 3 години
Бранш: Услуги

“Пропърти Мениджмънт БГ” ООД, създадена през 2004 година е водеща компания в областта на управлението на имоти и отдаването под наем на дългосрочен или краткосрочен хотелски принцип. През изтеклите години компанията изминава дълъг път на развитие и успява да създаде ефективно работеща система и ноу-хау за управление и отдаване под наем на апартаменти, вили и цели ваканционни селища. Отличните партньорски отношения с над 300 международни и български туроператори и добрата познаваемост на бранда „ApartmentsBulgaria.com” са в основата на успеха на компанията.

 

Компанията стартира своята франчайз програма през 2006 година и днес има 15 франчайз партньори в цялата страна.

 

Разработената от Пропърти Мениджмънт ERP-система за управление и отчетност на подопечните обекти - RAS

 

(Reservation & Accountancy System) е основно преимущество на компанията. RAS дава отлични възможности за организиране на резервации, управление и отчетност на всеки един имот, обслужван от компанията.

 

Обособените отдели в Централата на компанията, правят възможно гладкото функциониране на управляваните от нея и нейните франчайз партньори обекти. Фирмената структура се състои от няколко водещи отдела:

  • Отдел Обучение и тренинг на персонала – Всички новоприети обекти и екипи преминават ускорен курс с теоритична част, както и стаж в реално работещи апартхотели на веригата.
  • Отдел „Маркетинг и Резервации” – този отдел поддържат комуникацията с партньорите-туроператори, огранизира подписването на договори, промоции, пакети и корпоративни събития. Отделът приема и организира резервациите за всички обекти от веригата.
  • Отдел Супервизия и контрол – Отделът се състои от няколко експерти в областите „Управление на частни имоти”, „Хотелиерство и туристически услуги”, „Ресторантьорство”, „Техническа поддръжка”. Екипите посещават редовно комплексите от веригата и супервизират работата на всеки един обект и персонала по места.
  • Отдел Реклама и връзки с обществеността отговаря за доброто представяне на всеки обект, членуващ във веригата, както и за отпечатването на рекламните материали, фирмените каталози, участието на групата в панаири и изложения, създаването на интернет сайтове на обектите, поддръжка на основния сайт, цялостна огранизация на рекламата в местни и чуждестранни медии, формиране на позитивен имидж сред клиенти и партньори у нас и по света.
  • Отдел Програминг - Състои се от висококвалифицирани специалисти в областта на програмирането, които се грижат за поддръжката и постоянното развитие на он-лайн базираната отчетно-резервационна система RAS.
  • Отдел Снабдяване – Голямата структура и множество апарт-хотели във веригата дават възможност всички нужни консумативи да бъдат поръчвани на едро и при специални цени и условия. Всеки франчайз партньор може да използва това предимство, за да оптимизира оперативните си разходи.
  • Финансов отдел – Грижи се за финансовата страна на бизнеса и оказва методическа и практическа подкрепа на всички партньори, работещи във веригата.

 

Така създадената от Пропърти Мениджмънт корпоративна инфраструктура и ефективно ноу-хау за работа дават възможност на компанията да развива целия си бизнес на основата на франчайз принцип с множество партньори, опериращи във всички курорти на страната и в големите градове.

 

Множеството новопостроени жилищни и ваканционни сгради в България през последните години неизбежно налагат те да се управляват и поддържат. За инвеститорите и строителните предприемачи е рисковано да прехвърлят тази дейност на трето лице без опит. Много често се случва тези лица да се отнесат несериозно към поетите ангажименти и в крайна сметка собствениците на отделни имоти или цели сгради остават крайно недоволни от качеството на работата им. Ето защо Пропърти Мениджмънт се радва на голям интерес към готовите решения, които предлага.

 

Франчайз партньорите и техните обекти са финансово и юридически самостоятелни, но оперират под търговските марки “Пропърти Мениджмънт БГ” и „ApartmentsBulgaria.Com”. В същото време изградената групова структура им дава възможност да спестяват много усилия и средства за управление, обучение, реклама, маркетинг и отношения с партньори, резервационни дейности и много други.

 

“Пропърти Мениджмънт БГ” е заинтересована от франчайз партньорство във всички градове и курорти в България.

 

Средният срок за възвръщане на инвестицията на франчайзополучателите на компанията е една година.

 

Франчайз партньорът или негов управител задължително трябва да има подходящо образование, опит в сфера близка на управлението на имоти, писмен и говорим английски език и наличие на собствен начален капитал за стартиране на бизнеса.

 

Компанията предлага пълно обучение и тренинг, на които партньорът и неговите служители получават цялата необходима квалификация как да работя и развиват бизнеса си.

 

Пропърти Мениджмънт осигурява изготвяне на рекламите на партньора, както и реклама на национално ниво, пълна подкрепа по договарянето на цени и отстъпки за основните медии, с които има договорни отношения и контакти.

 

Едно от най-големите предимства на бизнеса с управление на имоти е, че е сигурен, планируем бизнес, който трудно се поддава на срив на пазара или други негативни явления.

 

“Пропърти Мениджмънт БГ”  има водеща позиция на този пазар, собствено ноу-хау и опит, който я правят най-добрия избор за човек решил да се занимава с този бизнес. Компанията води конкурентите си по брой на управляваните обекти и е предпочитан партньор за клиентите във всяка точка на страната.

 

 


 

 

За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.

 

Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.

Поискайте повече информация за този франчайз

Изпрати