Анкета

Колко бихте инвестирали в нов бизнес?

Гласувай
Виж резултатите
Naturhouse

ФРАНЧАЙЗ ЗА ЗДРАВОСЛОВНО ХРАНЕНЕ

Първоначална такса: няма
Годишна такса: 720 евро с ДДС
Допълнителна инвестиция: 20 000 лева
Срок на договора: 5 години
Бранш: Здраве

Naturhouse е интернационална компания, която започва своята дейност в Испания и се развива като франчайзингова система. Тя е водещата в областта на храненето и диетичните продукти и услуги и включва над 2000 центъра по целия свят, като 5 от тях са в България.

 

Компанията е основана през 1992 г. от настоящия президент Феликс Ревуелта, който счел за необходимо да осведоми хората за техните хранителни навици. От своето начало до сега, франчайзинговата мрежа не е спирала да се разраства.

 

Тайната на успеха на компанията се крие в ясно определения професионален метод, което я прави уникална в нейния сектор. Тук не става въпрос само за продаване на хранителни добавки. Разликата е в безплатните и персоналните хранителни съвети, предоставяни с цел да се постигнат желаните резултати.

 

Във всеки един от центровете, доказан професионалист (специалист) изготвя диетичен план чрез персонално проучване и го допълва с първокласни продукти от лабораториите Housediet и Kiluva, произвеждащи всичките продукти, с които работят центровете Naturhouse. По този начин повече от 2 милиона души са постигнали намаляване на теглото и контролират на факторите за неговото нарастване.

 

През финансова 2007 година брутната печалба във фрайчайзинговата мрежа на Naturhouse възлиза на 248 754 954 евро - ръст от 29 % в сравнение с данните за 2006 г. Приходът от националния пазар достига 227 955 090 Евро (увеличение с 28,4 %), докато външният пазар регистрира 20 895 863 Евро (покачване с 35,8% спрямо предходната година). През 2007 са отворени 338 нови магазина - 244 национални и 94 на международния пазар.

 

Naturhouse предвижда оборот от 300 милиона Евро през 2008, от които 259 милиона евро ще принадлежат на Испанския национален пазар (увеличение с 15%) и оборот от 42 милиона евро за международния пазар (повишение от 50% спрямо 2007).

 

Тези цифри позволяват на Naturhouse да поставят амбициозни проекции на растеж за следващата година. За първи път в историята на компанията ще бъдат открити повече международни (208) отколкото национални (150) подразделения, разширявайки Naturhouse до общо 1925 центъра по целия свят.

 

Търговската марка е представена в повече от 20 страни, сред които: Испания, Португалия, Венецуела, Мексико, Германия, Франция, Италия, Полша, Гватемала, Хондурас, Великобритания, Литва, САЩ, Доминиканската република, Румъния и Унгария. Международната експанзия на франчайза продължава без прекъсване, с планове за откриване на нови магазини в повече от 10 страни.

 

Всеки, който се интересува от превъзпитателната хранителна програма предлагана от Naturhouse, най-напред трябва да си уговори среща с диетолог в най-близкия център. По време на срещата диетологът събира антропометрични данни и пресмята Индекса на телесната Маса с цел да определи идеалното тегло за въпросния човек и също така пита пациента за теглото, което той би желал да достигне. Тогава, ако това тегло съвпада с препоръчителното или здравословното тегло, процесът започва. Диетологът ще предложи диета, вземайки предвид информацията, регистрирана в предшестващото проучване, съобразена също и с характера, работата, социалната среда, вкусовете и хобитата на човека, който ще се подложи на този процес.

 

Персонализираната диета включва някои хранителни добавки. Диетата, изготвена от експертите в центъра Naturhouse е съчетана с натурални добавки, чийто главни съставки са растителни екстракти.

 

Тези продукти не се определят като чудотворни за намаляване на теглото. Naturhouse отхвърля всяка формула, която не се основава на стриктните критерии установени и подкрепяни от световните здравни организации. Всяка диета и всички хранителни добавки продавани от Naturhouse са проектирани и одобрени от мултидисциплинарния екип на Техническия отдел на Naturhouse. Целият процес е наблюдаван и контролиран ежеседмично чрез планирани посещения при диетолога. Тези седмични срещи се използват от подложените на диета да изкажат своите впечатления и мнения, да опишат всяко неудобство или да изразят каквито и да било съмнения, които могат да се  появят. На тази база, диетологът може да счете за необходимо да адаптира, коригира или да регулира предложената диета. В допълнение към това, диетологът оказва психологическа подкрепа и мотивация с цел да облекчи всяко чувство на обезсърчение, което може да се появи.

 

Моралната подкрепа е жизнено важна, защото мотивираният човек ще следва хранителните указания правилно и ще запази това си поведение.

 

Повече от 4 милиона души потвърждават ефективността на метода Naturhouse. Най-голямата тайна на този метод се крие във взаимното сътрудничество между квалифицираните професионалисти в центровете и хората доверили се на Naturhouse.

 

Профилът на типичния франчайз представител на Naturhouse е фармацефт, биолог или лекар, човек които намира в този бизнес професионална кариера с бъдеще. Франчайзът е подходящ и за инвеститор, който наема необходимите служители. Той може да се справи с минимални инвестиции от не повече от 10 000 евро и да реализира оптимални резултати след приблизително три години, като ще е възможно да реализира брутна печалба от 72 000 евро през първата година и 144 000 евро през втората година. От друга страна, по-малко разпространен профил, но с равностойна значимост е „инвеститорът без научна степен”. Този инвеститор ще стане продавач в магазин, но ще трябва да наеме задължително квалифициран професионалист , който ще работи като диетолог.


Центровете трябва да бъдат формирани от двама души: квалифициран специалист – диетолог, биолог или фармацевт – за диетологични съвети и още един човек, който да обслужва клиентите. Центърът трябва да е не повече от 40 квадратни метра и да бъде позициониран в райони със средно ново на дохода.

 

Първоначалното обучение, което преминава франчайзополучателят трае 2 седмици и се провежда в магазина на мастър франчайза за България. След това обучение всеки франчайз партньор на Naturhouse може да разчита на индивидуална подкрепа в зависимост от възникналите нужди.

 

Предвидените разходи за реклама се разпределят между Naturhouse и франчайзополучателя, като той трябва да заделя 5% от оборота си за тях.

 

Франчайзът на Naturhouse е без конкуренция в България и е лесен за прилагане, като професионализмът и отговорното отношение към бизнеса е основното изискване на компанията към нейните франчайз партньори.

 

 

 


 

 

За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.

 

Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.

Поискайте повече информация за този франчайз

Изпрати