Франчайзинг съвети

Тайните на тайното пазаруване

12/06/2017

Тайни клиенти (познати и като мистериозни) са обучени хора, които приемат ролята на типични клиенти, преминавайки през целия цикъл на продажбата на продукт или услуга. След това докладват (чрез въпросници или чрез интервю) за своя опит. Обект на посещенията на тайни клиенти могат да бъдат бизнеси от най-различни браншове, независимо дали са в сферата на услугите или продажбата на продукти, B2B или B2C.

Разнообразие от бизнеси използват тайните клиенти като контролен инструмент върху служителите си, цялостната организация на обектите, обслужването и продажбите – от банки, през консултантски компании, до бизнеси с основен фокус бързото хранене.

Използването на тайни клиенти е преди всичко за мониторинг на представянето на служителите и основен инструмент за оценка. Целта е фирмата възложител да получи адекватна и безпристрастна обратна връзка, така че да увеличи продажбата на продуктите си и услугите си. 

 

Какво трябва знаем за тайните клиенти

Какво трябва знаем за тайните клиенти

 

В серия от статии ще ви запознаем с един от най-нашумелите контролни интрументи - ползи и недостатъци от тайните клиенти, как да си подберете правилната фирма подизпълнител, тънкости в бранша и много други.