Анкета

Колко бихте инвестирали в нов бизнес?

Гласувай
Виж резултатите
Richmart

СТИЛЕН ФРАНЧАЙЗ С ПЕРФЕКТНА ВИЗИЯ

Първоначална такса: 3000 лв.
Месечна такса: 5 % в реклама на вашата територия
Допълнителна инвестиция: от 2 000 до 20 000 лева в зависимост от големината и разходите за ремонт на обекта.
Срок на договора: безсрочен
Бранш: Търговия

1. Какво ви предлагаме

Да вземате поръчки за индивидуална изработка на класически мъжки и дамски костюми

  • дрехите ще бъдат изработвани във високотехнологична фабрика при нас

2. Нашата подкрепа

  • ще получите ноу-хау за един успешен бизнес
  • силна маркетингова подкрепа
  • централизирано привличане на нови клиенти
  • професионално обучение на управителя и вашите служители (обучение за вземане на мерки, за работа с клиенти и лайфстайл обучение)

3. Вашата таргет група

3.1. индивидуални поръчки 

  • бизнес и ежедневни костюми
  • церемониални облекла за сватби и др.

3.2. корпоративни облекла и униформи

  • бизнес и административни учреждения (банки, държавни учреждения, фирми, училища, хотели, ресторанти и др

4. Какво се очаква от вас

  • познаване на пазара и работа с клиенти, за всичко друго ние ще ви обучим и ще ви предоставим необходимото за развитието на вашата дейност

5. Вашата инвестиция

  • чрез малка инвестиция в изграждането на малка търговска площ (10-20м2) бизнесът позволява достигането на големи обеми в зависимост от вашата активност
  • бизнесът позволява въпреки големите обороти които ще направите, да не инвестирате допълнителни средства – клиентът плаща капаро на себестойността на дрехата, а при доставката получавате вашата печалба
  • бизнесът е с много нисък риск тъй като не изисква затворени складови наличности и оборотни средства

6. Кои сме ние

 

Ние произвеждаме висококачествени мъжки костюми за водещи световни марки в мъжката конфекция. Фабриката е оборудвана с най-съвременни и високотехнологични машини. Дневният капацитет на фирмата е 1200 броя дневно.

 

Костюмът е най-сложната дреха. Изработва се по специфична и капризна технология, която изисква да се спазват важни пропорции. А също така и костюмът трябва да отговаря на специфичната форма на тялото. Затова нашият опит показва, че единственият път, по който ще се развива предлагането на костюмите не е нито конфекцията, нито ръчното ушиване, а е изработката по еталон. Предлагаме ви сравнение на многобройните предимства на производството на костюми по еталон пред конфекцията.

Конфекция или индивидуална поръчка

Магазин за конфекция

Ателие

1. Обща квадратурата на помещението

50 – 150 m2

- висок общ наем

15 m2

+ нисък общ наем

2. Позициониране на обекта

- необходимо е да е позициониран на главна търговска улица или първи етаж на мол

- висок наем на единица площ

+ възможно е да бъде в пряка на на главната улица или в мол без значение от етажа

+ нисък наем на единица площ

3. Ремонт и оборудване на магазина

- големи инвестиции спрямо голямата квадратура

- компромиси в качеството на мебелите заради големината на обекта

+ малките инвестиции за ремонт позволяват луксозно обзавеждане

4. Необходими инвестиции за зареждане на магазина

200 – 500 костюма

- голяма инвестиция за стокова наличност

- затворени големи оборотни средства за мин.6 месеца

30 костюма

+ малка инвестиция за 30 еталона

+ не са затворени оборотни средства, защото при поръчка клиента заплаща капаро

5. Продажба на колекцията на облекла

- приблизително 30% от наличната стока се пуска на разпродажба поради:

  • стара колекция
  • неправилно планирани количества
  • изостанали единични размери
  • неподходящ избор на артикули и цветове

+ дрехата се изработва според избора и предпочитанията на клиента

6. Брой обслужващ персонал в магазина

- от 2 до 6 продавача, за да покрият цялото часово време

+ ателието се ръководи от 1 човек с точно оказано работно време

7. Администриране на магазина

- необходимост от складиране и подреждане

- необходимост от постоянни инвентаризации

+ няма нужда от администриране

8. Брой размери от модел

- ограничен брой размери от 8 до мах 20

- ограничение от фабриките производители за закупуване на “серия” облекла

+ база от 30 еталонни размера

+ възможност за неограничен брой корекции на еталоните

9. Брой модели на облеклата

- от 5 до 20 модела

- голям риск от инвестиция в нови модели

+ неограничен брой модели чрез използване принципа на елементите (брой копче, шлиц, джоб и т.н.) за създаване на желания модел от клиента

+ богата база данни на елементи в  софтуера

10. Колекция артикули плат и цветова гама

- ограничен брой артикули платове и цветове  10-30

- продавачите не искат да рискуват с модни цветове и се ограничават в стандартните черни,сини и сиви гами

+ богата гама от платове и цветове

  • 200-500 – налични
  • над 2000 – 1сед.срок на доставка

11. Качество на предлаганите платове

- средно към ниско качество поради необходимостта от големи инвестиции 3мес.преди началото на сезона

+ предлагане на всички нива на качество спрямо желанието на клиента

  • средно кач.платове - униформи
  • високо кач.платове – бизнес костюми
  • луксозно кач.платове– за ценители

12. Покриване изискванията на клиента при избор

- загуба от 30%до50% от потенциалните клиенти поради ограничение на:

  • брой размери
  • разнообразие в цветова гама
  • разнообразие в качество на платовете
  • необходимост клиента да обикаля много магазини, за да открие точния размер и цвят

+ отговаряне на изискванията на клиента – изработка на облекло спрямо размерите и предпочитанията му за качеството на матирали и цветна гама

13. Конфекция или индивидуална поръчка

- дрехите са изработени конфекционно във фабрики и клиента се опитва да си хареса

+ връщане към традицията в изработката на мъжки костюми

+ някога шивача е изработвал облеклата според фигурата и желанието на клиента

14. Мода

-колекцията е изработена 6 месеца преди сезона

+ дрехите се изработват на момента спрямо актуалните модни тенденции

15. Цена

- в крайната цена, себестойността на изделието е малка част, поради включените начисления на големите горепосочени разходи

+ в крайната цена изделието носи в себе си висока стойност

16. Индивидуалност

- дрехите в магазина са масова продукция

+ дрехата е индивидуално изработена за клиента

17. Уникалност

-  костюмът ви е като на всички останали

+ на дрехата е бродирано
"Изработено за г-н ,,,,,,"

 

Целта ни в RICHMART е заедно с вас – нашите партньори да възродим стария индивидуален подход при изработката на мъжкия костюм когато дрехите са били шити съгласно размера и желанията на клиента. Така можем да помогнем на мъжа да изглежда и да се чувства добре като му предоставим костюм, създаден специално за неговата уникална фигура от избран от него плат, цвят и модел.

 

В началото майсторът-шивач ходил лично при клиента. С годините по-способните шивачи са открили свои ателиета и клиентите започнали да ходят при тях. Накрая се появили фабриките и започнали да бълват конфекция, която е евтина, но има и много недостатъци: не е по мярка, не предлага избор на платове и цветове, изисква големи инвестиции от търговците и е съпроводена с много брак. Нещо повече - с усъвършенстването на технологията и промишлените производства вече се търси удобство за производителя и се забравят нуждите на клиента. След анализ на процесите на търсенето и предлагането на мъжки костюми в България и по света ние стигнахме до извода, че потребителите очакват от нас да се вслушаме в нуждите им и да се върнем към традиционния начин на изработка на костюми.

 

Решението, предлагано от RICHMART  е производството на костюми по еталон. Така клиентите ще получават качеството на ръчната изработка на цената на промишленото производство.  Ние постигаме това защото при нас клиентът първо си избира костюма се и едва след това той се ушива. Предимствата на франчайза на RICHMART са актуална мода, огромен избор, ниски инвестиции, уникалност на костюмите:
Представете си многообразието на мъжките фигури и ще осъзнаете, че е невъзможно да намерите готов костюм за себе си. Костюмите се изработват в 12 основни размера, 5  височини, 6 дебелини и 5 конструкции. Това прави 1800 комбинации. А представяте ли си тази бройка, умножена по 300 цвята или материи?! По тази причина повечето мъже носят костюми, които не са им по мярка и затова остават с погрешното впечатление, че костюмът не е удобна дреха! А замисляли ли сте се защо повечето мъже посят сиви или черни костюми – просто продавачите не искат да рискуват, зареждат само тези цветове и клиентите са принудени да избират между сиво и черно.

 

Но защо при това положение майстор-шивачите не се радват на голям  успех? Защото тяхната производителност е малка и по тази причина ръчно изработените костюми са двойно по-скъпи от промишленото производство. В момента 10% от усилията на шивача са вложени в продажбата и 90% в същинското шиене. Ние ви предлагаме да бизнеса така че акцентът да бъде поставен върху вниманието към клиента. Така нашите партньори във всяко ателие ще се концентрира върху достигането до клиента и изпълняването на желанията му, а ние ще гарантираме качествената изработка, най-голямото разнообразие от платове и водещите световни технологии.

 

Костюмът е най-сложната дреха. Изработва се по специфична и капризна технология, която изисква да се спазват важни пропорции. А също и костюмът трябва да отговаря на специфичните форми на тялото. Затова нашият опит показва, че единственият път, по който ще се развива предлагането на костюмите не е нито конфекцията, нито ръчното ушиване, а е изработката по еталон! Предлагаме ви сравнение на многобройните предимства на производството на костюми по еталон пред конфекцията.

 

Франчайзът на RICHMART подходящ както за предприемачи без опит в областта на модата, така и за моделиери и шивачи, които желаят да оптимизират работата си като повишат производителността си многократно. Предлаганият бизнес модел е „по мярка” за амбициите и възможностите на всеки предприемач - поради очевидните предимства на нашата технология, задълбоченото обучение, което предлагаме, както и заради дългогодишния ни опит в работата за световните модни лидери.

 

Мъжкият костюм е облеклото на съвременния мъж, така както е било и преди 100 години, така ще бъде и занапред. Защото той е практичен, диша и изгражда осанката на мъжа като подчертава положителните черти на фигурата. Направен е от специална вълна, която не пропуска топлината и през лятото и спира студа през зимата.

 

Хората все така ще продължават да посрещат по дрехите и затова е време да направим костюма не само евтин, но и красив, удобен и уникален!

 

 


 

 

За да изберете най-подходящия за вас франчайз и да се предпазите от губеща инвестиция, прочетете книгата Франчайзинг бизнес. Купете я сега с 10% отстъпка от сайта на книгата www.franchising.bg/business.

 

Franchising.bg предлага консултации при избора и стартирането на нов собствен бизнес.

Поискайте повече информация за този франчайз


Изпрати